Alla inlägg under januari 2010

Av kristina grönros roth - 31 januari 2010 21:59

geiros va här igår :) han åkte hem runt 4 imorses.. sen gick ja gupp vid kl 1 idag..

hade iaf jätte trevligt=) hihi han vill träffas mer o klart jag vill träffa han med^^ han ser skit bra ut o så :D

men men ska sova nu xD men bara för jag måste upp tidigt o duscha o skit imorgon.. ska till frissan imorgon o klippa mig :P


vann 2 bud på tradera idag med :) ett par nya jeans as snygga:) hoppas dom sitter bra.. annars syr jag in dom ^^

här är jeansen jag vann :P

  

sen en ny mobil med.. samsung touschwish tror jag den hette:P

får väl dom nån gång i veckan..




  

Av kristina grönros roth - 30 januari 2010 15:13

hahaha jerry tjatar på mig som as nu :P

han vill att jag ska komma på hans fest idag xD jag e ju tydligen väldigt rolig o umgås med :P men ändå har han bara träffat mig 1 gång på 5-6 år xD

men men geiros ska ju troligen hit idag så :) så jag ska ju vara med han :P har ju lovat ^^




men men nu blir det och glo på film ;D

massa folk på jerrys fest från nyår :P jag i vit jacka :P

  

Av kristina grönros roth - 29 januari 2010 20:38

känner verkligen itne för o göra något idag.. jag som oftast brukar festa varje helg. men idag orkar jag verkligen inte !! fast jag va bjuden på fest med gratis sprit.. men har man inet lust så har man inte...

mamma och pappa har 2 av sina vänner här. så dom ska dricka o ha sig.. vill inte vara nere o vara social. ska bara vara här uppe och ta det lugnt!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


igår va man då med mitt jocke och darle , dom "tvingade" med mig till badhuset för o bada.. första gången jag badade i vårat badhus sen 6an typ. men men. roligt va de iaf ^^, kollade när jocke  & darle gjorde volter o hade sig ^^


sen gick vi ner till stan och åt pizza. o efter som jocke inte hade några pengar så fick han halva min pizza för mer än så orkar inte jag xD sen gick iaf grabbarna vidare till forum(en fritidsgård) ett jävla luffar ställe enligt mig iaf...

men men gick iaf sen till lindex och köpte nya underkläder , parfym, nagellack,ögonfransbörjare och en nescesär till mamma :) allt gick på nästan 600kr xD men va bara för parfymen kostade 300kr :P


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


idag va man i skolan iaf. gjorde dataprov. fick VG på det teoretiska och MVG på det praktiska :) sen köpte jag massa energidricka på ica... monster bla ;)

o sen åkte jag med mammi o pappi till systembolaget och köpte cider.. vrf vette fan ska ju ändå inte festa.. aja skulle bara köpt 3 aquatini :P men blev 8 andra cider med bara för dom såg goda ut xD men men så är det och vara 20år :)


men nu blir det iaf och kolla på film :) och imorgon kommer min kompis christoffer geiros hit ;) int träffat han på 3 år så :)


men men ha det bra alla ...!



  

Av kristina grönros roth - 28 januari 2010 07:08

aja fick gå upp tidigare än planerat idag. vaknade vid 4 imorses, när jag igentligen skulle gått upp halv 7 :S men men sak samma har hunnit vakna till liv iaf :D

aja ska snart till skolan då och ha social psykiatri 8-16 jippe -.-


hoppas man överlever denna dagen iaf :)

läste nyss på facebook att mitt ex har gått o blivit singel igen. hoppas för hans skull att han är singel längre än 1 månad denna gången.. han har varit singel samnan lagt 3 veckor sen vi gjorde slut. vilket är 4 månader sen. tror han behöver vara singel ett tag iaf.. men han gör ju som han vill :)


ne nu får jag fixa de sista o sen gå till bussen :/

ps jag hatar att dom har gjort om facebook nu igen :@


ha en underbar dag alla !!

Av kristina grönros roth - 27 januari 2010 15:56

nu är jag trött på all snö. vill ha sol o värme, gå i kort kort. slippa frysa helatiden..

men men har iaf varit ute massa idag..

åkte in till stan o köpte p-piller, ben & jerrys glass, tuggumi och en monster :)

sen åt jag även en pommestallrik :P

men men lite svårt o gå ute i alla snödrivor.. ulrichamn vet ju inte vad ploga e för något.. sen är ju ulricehamn en saltfria vägar stan 8-)


men blir nog o kolla film strax..

kanske dricka lite te med för halsen...


men men ..!


när man va blond då..saknar mitt blonda hår lite

  

Av kristina grönros roth - 26 januari 2010 20:47

hejsan  :) en av mina bästa vänner nathalie har varit så underbart snäll och fixat iordning min blogg lite :) tack så jätte mkt gumman :D<3

just nu sitter man och snackar med geiros lite på msn :P trevligt ^^,

blir väl och glo på film snart som vanligt ;D kanske föra över lite musik till min mp3.. får ju lyssna på mp3 nu ist efter som den skit mobilen jag lånar av min bror så kan man inte lyssna på musik med headset eller hörlurar.


men blir ju ändrig på det när jag har råd till o köpa en egen mobil :)

hoppas verkligen att de blir någolunda mkt pengar över imorgon..


men ni får ha det så bra alla ...!


  

Av kristina grönros roth - 26 januari 2010 15:44

kollade precis mitt konto för och se om jag hade fått mina pengar från CSN än.. nope jag fick be mamma om hjälp så såg hon att mina pengar kommer in på kontot imorgon och då får jag 14 000 kr... och mamma skulle ha 3 000 av mig för jag bor hemma och så.. men nu när hon såg hur mkt jag får så ändra hon helt plötsigt att jag måste betala henne 7 000 kr ist :O orka!!! bara för hon har betalt mina räkningar o skit i några månader.. men vi skulle ha en av betalningsplan. och nu heltplötsigt så måste jag betala typ allt på en gång bara för jag får mkt pengar :O ska snacka med henne sen för jag tror inte dom 7 000 kr kommer räcka till allt jag måste ha :O


* bok till kursen etik & livsfrågot

* bok till kursen människan socialt & kulturellt

* bok till kursen social psykiatri

* bok till kursen alternativ medicin

* åka till gekås och handla kläder(vilket behövs!!)

* ja behöver en ny mobil efter som min är sönder och jag orkar ej låna broshans

* skyldig inka 1000 kr

* skyldig marko 300kr

* skyldig john 70kr

* betala ikea räkning på 514 kr

* betala ellos räkning på 200 kr

* betala H&m räkning på 200kr

* betala mobil räkning på 300kr

* betala mamma 7000 kr....




fy fan alltså!!!!!!! aldrig att dom 7000 kr som blir över kommer att räcka!

Av kristina grönros roth - 24 januari 2010 21:51

aja får väl ta o blogga innan jag blir för trött och orkeslös..

ska iaf snart ner o dusch.. BEHÖVS... aja och efter det blir de och dricka te(har as ont i halsen) och kolla på den nya serien A Vampire Diary :) verkar iaf väldigt bra :)

synd bara att jag inte har nån o mysa med :(

har varit singel i 4 månader nu. men känns som en j*vla evighet :S'

men men kanske bara känns som det efter som jag är en förhållande"typ"..

 

 

aja igår va man ju på "kalas" hos andrés med toni och kai. blev sömrgås tårta o lite sånt.. trevligt förutom att jag va den ända tjejen där :O

men men sen efter åt tvingade kai o toni med mig hem till dom. men först åkte vi till nitta. där vi möttes av en as packad joel. som typ kastade sig över mig :P

 

han ville ha kramar av mig helatiden o så ville han berätta hur "snygg" han tycker jag e -.- men men sen somnade jag vid 2 tiden i natt.. o vakna 8 imorses. kollade på några avsnitt av the dudesons.. sen gick jag o la mig igen o gick upp vid kl 3 en igen...

 

 

 

men men imorgon blir de en riktigt slö dag. med mkt film kollade (Y)

 

ha det bra alla...

 

 

Saknar annie och natha<3

 

relativt ny bild på mig

  

Ovido - Quiz & Flashcards