Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

söööööööööndag

Av kristina grönros roth - 16 januari 2011 17:40

usch då var det söndag igen   

denna helgen har gått för fort!


igår kom jim iaf hit som ni vet   vi låg o myste o kollade på film, åkte in till stan o köpte till gottit till o ha till filmen o så    massa godis o chips !

sen myste vi heeela natten lång! vi somnade väl runt kl 5 i morses   

han vaknade en timma innan mig, sen väckte han mig genom att pussa på mig    sååå mysigt !!


sen åkte vi in o åt pizza i stan    o hem till mig sen igen o kollade på något kockpogram (stavning)   och åt godis till det!


hmm han åkte hem för en liten stund sen    kommer sakna honom massor! får se när vi kan träffas nästa gång !    för helgen som kommer ska jag troligen vara med emma o jim ska festa med sina vänner   


men men nu måste jag iaf tvätta! usch 


  

 
 
Ingen bild

Anneli

17 januari 2011 02:08

Vad använder du för stil när du skriver ilägg? Jag gillar den mycket

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristina grönros roth - 22 januari 2011 14:49

byter till min andra blogg nu som emma har fixat!   här har ni en länk till min andra blogg :)   http://kristinagr.blogg.se/ ...

Av kristina grönros roth - 21 januari 2011 21:37


skönt med helg igen    sittter hemma hos världens bästa emma nu! har målat naglarna blåa igen    sen har vi suttit och gjort egna läppglas nu i ett par timmar    haha alla var typ ljusrosa med glitter i    imorgon skulle vi tydligen på n...

Av kristina grönros roth - 20 januari 2011 22:54


jag har inte loggat in på Kikkis blogg för o kolla hennes smilies    Hihi puss på världens bästa Kikki :D // emmmalindell.blogg.se                 haha xD ...

Av kristina grönros roth - 20 januari 2011 21:23


längtar tills på tisdag då lönen kommer! måste köpa silver schampoo och blekmedel... busskort först och främst!   buhu ... måste köpa nya p-piller på tisdag med! mina "hormon"tabletter är slut så jag äter sockertabletterna just nu, vilket betyd...

Av kristina grönros roth - 20 januari 2011 18:04


hmm har städat köket o så nyss! så nu är det fint där inne igen    men nu är jag lika uttråkad igen så funderar på om man ska städa någon mer stans! behöver iaf damsuga inne på mitt rum    även äta något efter som jag bara har ätit nån godis bi...

Ovido - Quiz & Flashcards