Alla inlägg under februari 2010

Av kristina grönros roth - 25 februari 2010 00:42

imorgon kl 11 blir det och tattuera sig igen :) denna gången blir det på skuldran (Y)

lägger upp en bild hur det blev om jag kommer ihåg o ta kort ;)


har inte hänt så mkt har sovit o kollat film för de mest.

efter jag har tattuerat mig imorgon ska man vidare till natha om hon fortfarande vill va en stund med mig ;) och christel följer med mig när jag ska tattuera mig :) min tattuerare o så snäll och hämtar mig här i u-hamn imorgon för han skulle ändå hit o då tyckte han att de e onödigt att jag tar bussen.

gött  :)


nu har jag betalat mina räkningar iaf. puhhh mobilräkningen gick på mer än väntat :( 627 kr gick den på... trodde den skulle ligga på 300kr som förra månaden. men så kan de vara...


nu blir det iaf och sova (Y) på fredag ska man till inka ;)


ha det bra alla GODNATT :)

jag o min tattuerare svetlo

  

Av kristina grönros roth - 22 februari 2010 21:40

camade lite med annie :) jaf cik henne till o färga sitt underhår brunt idag ;) o hon passar skit bra i det :) sen har hon piercat sig i överläppen med o de passar henne skit bra med :)


  

Av kristina grönros roth - 22 februari 2010 20:52

har inte hänt så mkt sen jag bloggade sist :) va ju med geiros från lördag 20:00 - söndag 19.00 :) va verkligen skit mysigt.. jag sov bara 1 timma typ vid kl 2 på dagen haha :P fick för mig o vända rätt dygnet igen..


vilket jag lyckades med. vaknade kl halv 6 imorses -.-  sen  la jag mig o kolla på halloween 2 remaken.. den va la så där. sen blev de dusch ^^,  o sen in till stan med 2 bussen fikade med min kompis anne lite tjötade osv.. sen blev de hem :) träffade inka på bussen :D fyfan vad glad jag blev saknat henne skit mö.. men men ska troligen på fest hos henne i helgen ;)


 vilken dag e inte bestämmt ännu.. blir säkert på fredagen ^^, men som sagt de märker vi.. kanske borde dra med inka till borås o shoppa lite ? vilket jag igentligen hatar med behöver nya kläder o så,... spec nya låga skor.. o jag har ju en passion för högklackat(vilket jag typ aldrig använder) blir lätt att jag köper massa högklackat när jag har pengar xD men dom skorna jag köpte sist va verkligen inte sköna i o ha på sig för länge sen blev jag typ 10cm längre i dom .. dom på bilden e det :) slängde även med beskrivningen...

  


Beskrivning:
Snygga och tuffa stövletter med diskreta nitar och resårkilar i skaftet, bara att dra på!

Färg svart

Ovandel mockaimitation (textil)
Foder textil
Innersula textil
Sula räfflad tunit
Klackhöjd ca 11,5 cm inkl 1,5 cm platå (stl 37)
Skafthöjd ca 10 cm (stl 37)
Omkrets flexibel med dubbla resårkilar






men men nu ska jag iaf göra annnat :P vad vette fan xD

uppdaterar kanske imorgon  ;)



Av kristina grönros roth - 20 februari 2010 18:38

lördag nu då :) as gött ^^, melodilfestivalen idag då.. brukar igentligen inte kolla på det. men har blivit så nu :P

idag kommer ju också geiros hit :) han ska sova här ^^, myysss ;)


nu e jag rätt frisk faktiskt :D måste rekomendera vitamin well :) en typ saft med massa olika vitaminer i. drack 2 sånna flaskor igår. o nu e jag mkt mkt mkt bättre :)  jag drack den med fläder/citron och grönt äpple smak :) va faktiskt väldigt god så :)


och tack till lilla annie om inlägget om gjorde till mig i sin blogg :) skit gulligt ^^,


har itne gjort så mö idag. bara sovit typ.. o haft en slö katt i sängen som också har sovit massa. typ till nu. han har varit min privata svans idag känns de som. har jag gått ner har han också gjort de osv..

men men nu sitter man iaf o lyssnar på musik :)


har rätt kassa högtalare xD men lika bra de. mina grannar skulle hata mig mer om jag kunde spela ännu högre haha ;) men tror jag har sprängt mina högtalare nu ändå :P bara o köpa nya när jag orkar ^^,


vill ha sommar nu. e så trött på all den här snön. fy ... hatar snö. blää ..

detta kortet e taget över åsunden här i u-hamn i sommrs

  

Av kristina grönros roth - 19 februari 2010 12:10

usch hatar o vara förskyld xD sitter ju bara o nyser helatiden . de små jobbigt ja :P känns som någon typ har stickit in en fjäder i näsan på en xD

men blir iaf apoteket sen med mamma o pappa o köpa nässpray o nån god dricka haha ^^, måste ju ha massa vitaminer så man bli frisk någon gång med :)


imorgon är det då melodilfestivalen :) brukar inte följa den skiten :) men kollar hellre på det än massa os... sen kommer min söta pojkvän hit med :) lovar jag lär ju säkert smitta han haha :P va ju min dumma lilla syster som smittade mig -.- elaka lill skit e vad hon e.. o ja jag vet fanny att du läser detta..



hoppas iaf att jag är bättre till imorgon. inka ville ju dra med mig på fest idag till marko :) men jag orkar inte o hon hörde aldrig av sig igår ändå så skit samma hon får väl vara med kaj(hennes kille) ist :)


men men nu ska jag föna håret o sedan sova en stund till. iaf försöka ...


Gammal bild på mig o amanda från tranemodagarna för ca 4 år sedan :P

  

Av kristina grönros roth - 18 februari 2010 07:37

har ändratutseendet lite som ni kan se :) va lite trött på svart/grönt  ^^, börjar lära mig lite hur man gör iaf ^^, så ni får stå ut så länge nu iaf ;)

man blir ju bättre med tiden iaf ^^, nu ska jag iaf kolla film ha de bra :)


*kram*

Av kristina grönros roth - 18 februari 2010 06:40

aja märks att jag håller på o bli förskyld blää..

geiros va ju här igår :) han åkte hem runt 12 tiden inatt :)

sen gick jag o la mig vid halv 2 ? tror jag det va... sovit jätte konstigt. vaknat av att jag har slängt av mig mina täcken :S


o då sätter jag självklart på mig dom igen . men sen blir e samma visa igen. men men. knas.. vaknade iaf vid kl 5 :/ o nu e ju kl 06.41 bllää.

när jag e förskyld har jag väldigt konstiga somnrytmer 8-) kan sova 3-4 timmar vara vaken några timmar sen bli tröt o sova igen . så håller jag på. men men..


jag börjar bli rätt sugen på o köpa mer nagellack ^^, har ju bara 6st :P

1 vitt, 1 chockrosa med glitter i, 1 grön (liknar färgen som diskmedlet YES har) , 1 svart, 1 rosa som man har till franskmanikyr och sist men inte minst 1 röd :P inte så många :) kommer bli mkt mer hahaha xD

knäpp som jag är älskar jag färger som stricker ut väldigt mkt.. jag hade ett slimegrönt innan och ett orange, men dom har min syster tagit o tappat bort :S


men så är det när man har en lilla syster på snart 15 år. börja låsa in mina kläder smink o grejjer? njaa..


men men nu ska jag iaf kolla på film tänkte jag :) som ja alltid gör ^^,

nu blir de iaf o kolla på haunted mansion med eddy murphy ^^, bästa komikern enligt mig iaf :)



o nu åker pappa till jobbet hör jag :)


men men kanske uppdaterar senare om jag orkar vill säga :)


taget halloween 2008 :) jag o min tattuerare :P ja då va man blond ^^, o mina fina älskade gröna naglar <3

  

Av kristina grönros roth - 17 februari 2010 00:38

har varit något as trött idag :P så jag har bara kollat på fim och så :)

ska sova lite tidigare idag efter som geiros kommer hit imorgon :) då blir de film o massa mys ;)


snart ska jag kolla film igen iaf :P så fort geiros har bestämmt sig för o sova :) vi har lite svårt o slita oss från varandra när vi snackar på msn :P


men men ska nog kolla på halloween 2 remaken eller 500 days of summer :) har inte bestämmt mig än :P har lite tid o bestämma mig :)


i helgen ska jag vara med geiros iaf :) får väl se om inka får sin vilja igenom angående fredag :P geiros e så söt :)



jag är verkligen så lycklig över o ha honom<3 denna gången känns det verkligen rätt!



och idag går mina tankar till nathalie och hennes syster..! <3 vrf kan jag inte säga för de e privat... men jag hoppas iaf på det bästa! och nathalie du vet att jag alltid finns för dig <3


en bild på mig och natha rätt gammal

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards