Alla inlägg under maj 2010

Av kristina grönros roth - 31 maj 2010 17:35

har sån hemsk ångest nu! vet inte var jag ska ta vägen.. ska snart snacka med "hemlig" om bara några min... känns otroligt jobbigt.. e rädd att vi kommer inte lösa något och bara tjaffsa o att "hemlig" väljer o gå andra hållet.. det kommer krossa mig :( mer än vad det redan gör.. och då kommer jag inte klara av o gå på codys fest på fredag heller..

men efter som jag ALLTID har otur så vet jag redan hur de kommer bli.. där av att jag har sån ångest.. kan knappt andas.. tänk om man kunde göra som en struts och gömma huvudet i sanden... eller som gnagare och gömma sig under marken.. hade varit perfa...


aja får väl se hur de går.. även om jag redan har en känsla av att veta hur de kommer gå :(

Av kristina grönros roth - 31 maj 2010 10:31

aja inka ringde o väckte mig för en timma sedan.. hon tycker jag ska komma in till stan.. så jag får väl göra detta..

hmm sen senare idag ska jag snacka med "hemlig" och försöka lösa våra bråk o tjaffs o skit... får väl se hur de kommer gå.. kommer iaf inte må bättre det vet jag redan... men eftersom jag inte vill förlora "hemlig" så är det bäst o prata "ut"...


så nervös:(

Av kristina grönros roth - 30 maj 2010 22:53

inka får inte sina pengar imorgon så blir ingen borås imon :/

men ska nog till skolan en snabbis imorgon... vrf säger jag inte..


aja det blir o gå på codys fest:) är så rädd att de ska bli bråk & tjaffs efter som  en viss person ska dit.. och jag orkar verkligen inte bråka mer me honom..


men men får typ svansa efter bumbibollen hela tiden (Y)

Av kristina grönros roth - 30 maj 2010 14:00

inka ringde innan och ville "kindnapa" mig imorgon. hon tyckte jag behöver komma ut , så ska med henne till borås imorgon. kan nog blir roligt.. fast jag vet inte om jag vill testa brudklänningar som hon tyckte.. känns lite dumt för mig efter som jag vet att jag aldrig komemr gifta mig...


men men just nu känner jag mig rätt tom faktiskt. tom & känslokall..

ska bli en sån där tjejej som bara pratar om man blir tilltalad.. för de e så de verkar som han vill att jag ska va.. men men..





idag e de iaf morsdag!..


ska väl äta strax o sedan duscha.. vi får väl se om jag får mitt fritidskort imorgon eller idag..


 

Av kristina grönros roth - 30 maj 2010 00:50

ja jag har itne bloggat på ett par dagar:/ mår bara mer o mer dåligt.. idag ville jag till o med försvinna o skit..

men de va bara för en person jag tycker om o bryr mig om skrev att jag e jätte gnällig/tjatig.. o att jag e en stalker.. o de kändes inte lite..


har typ gråtit hela kvällen.. men sen när mamma o pappa kom hem så har jag fått sätta på mig "masken" o lossas vara glad när vi kollade ESC..


vet inte vad jag ska göra.. funderar på o göra något dumt...

orkar itne mer.. det här va droppen!!


jag är visst en otroligt hemsk person..sånna som jag borde inte få finnas :/

Av kristina grönros roth - 27 maj 2010 19:47

känner hur den jobbiga känslan börjar komma krypande.. känns som någon försöker prässa luften ut ur mig.. jag vet knappt varför den känslan kommer.. tror de e pg av att en viss person inte svarar på sms..


jag börjar funderapå om jag ska be om antidepressiva medel.. jag orkar inte med detta längre.. tankarna som kkommer krypande.. sen hur luften sakta försvinner ur kroppen.. hur man känner att tårarna försöker pressa sig fram... världens jobbigaste känsla..


det känns som något inte direkt stämmer.. menade han det han sa till mig på min fest? han brukar aldrig säga saker till mig som han inte menar..  jag vill vara singel, men en del av mig vill ha tbx honom.. jag sårar mig själv om o om igen på nytt... vad är det för jävla fel på mig.. jag måste vara helt jävla dum i huvudet...



tack o lov för min vodka jag köpte idag.. här ska jag supa bort min sorg,,,!!!

Av kristina grönros roth - 27 maj 2010 10:52

nu kan det nog knappast bli värre -.- mens, mår dåligt och nu har jag även ont när jag andas !!! känns som man har andas in 1 ton sand eller något... fy fan alltså..


aja inka har väl ringt mig 100ggr i morse.. så ringde henne nu direkt när jag vaknade o hon ville att jag skulle in till stan.. så åker in om en timma..


får väl börja göra mig i ordning strax.. o ta en allergitablett om jag kommer ihåg...



just ja det finns inget som heter kärlek eller äkta kärlek, finns bara något som kallas förälskelse o de e inte alltid de håller livet ut....


jag har iaf bestämt mig för o inte skaffa ny kille.. PÅ ETT BRA JÄVLA TAG!! kan jag inte få den jag vill ha vad är det då för jävla ide o skaffa en ny klle man ändå inte komemr ha känslor för?

Av kristina grönros roth - 26 maj 2010 20:51

idag e jag verkligen skit grinig!! fick min mens idag o har sån jävla mensvärk så jag knappt kan stå..men nu har jag iaf tagit 3 st alvedon.. så nu e skiten iaf bättre.. men e fortfarande grinig.. o de gick ut över vissa personer idag.. vissa mer än andra.. förlot för de!


dagen började bra med inka,toni o kaj när vi va och åt pizza.. sen kom linnea och sandra även o toni o kaj stack till skolan igen.. sen drack jag kaffe med darle o jocke.. o sen blev jag på skit kasst humör på att en viss person va otrevlig mot mig.. lite små sur över det än.. men han vill inte förklara vrf han va otrevlig för han tror inte jag ska fatta.. o nu skiter han o svara på sms o så.. finns inte så mkt mer man kan göra...


just nu sitter jag iaf i skype o snackar med ,toni,kai,thomas och lill joel.,

dom spelar wow så kul o lyssna.. dricker även mina lime brezzer pg av mitt humör ska lugna ner sig.. annars lär en person få 10ggr mer sms än vad han redan fått...



igår va jag iaf i borås med toni.. så här kommer bilder på vad jag köpte...

ps köpte presenter till jocke för ca 500-600kr...


det här är alla presenter jocke fick värda ca 500 kr

  åt på donken o fick detta glas   mina 4 lime brezzer jag håller på o dricka upp nu   min nya webcam.. 2 .0 mp inbyggd mic    

Ovido - Quiz & Flashcards