Alla inlägg under juli 2010

Av kristina grönros roth - 31 juli 2010 19:08

va ju på fest igår med :) hade skit kul :P haha o lilla kim bjöd mig på dricka o så :P

broshan hade väl inte så jätte kul xD

jag träffade även snyggingen :D de va mys ;)

idag har jag städat o lite sån skit:P


mamma o pappa kom ju hem idag ist:) skönt o slippa laga mat hahaha xD

snart ska jag iväg till falköping :D roooligt (Y)

fast ska vara nykter^^,

inka har ju med sig sin son :) o stackars inka har inga cigg så hon är lätt irreterad nu :/ vi hittade ju ingen barnvakt tyvärr :/ så vi får ta med oss plutten ist:)

men det kommer nog gå bra ^^,


inka åker med linus åberg och rickard stål :P

jag åker med hennes kompis calle :P han skulle betala inträde åt mig hahaha :D

ihh jag e hyper än :P kan inte lugna ner mig :P drack massa energidricka innan när jag va stressad, för o hinna städa innan mamma o dom kom hem.. hade ca 2 min på mig :P o jag min klant har druckit ännu mer energidricka nu :O tro mig jag har lärt mig en läxa nu iaf ^^



wiie inka ringde nu :D dom e på väg nu :P ahh känenr mig som en fjortis efter som jag e hyper o as glad :P



men igår va de skit mys iaf ;) hihi^^ han är underbar faktiskt :)







aja laddar upp bilderna senare!


ha de gött

 

Av kristina grönros roth - 30 juli 2010 18:14

hade skit kul igår på inkas fest;)

haha helt klart lyckad fest :D


snart ska jag iväg på fest igen :) fast till paula :P

ska även dra med min lille brosha :) snäll jag e va hahaha ;)


aja jag hinner inte ladda upp alla bilder från igår:P så gör de senare eller imorgon :)


nu lägger jag upp lite cam bilder ist (Y)


  krille somnade en liten stund i min säng    

Av kristina grönros roth - 28 juli 2010 22:45

ahh jag sitter här o ler förfullt , rodnar säkert med   

ahh han e så söt    och jag sitter alltid o ler så fort jag pratar med han   

har dock bara träffat han en gång på en fest   

men pratar med han då och då , o han får mig alltid på bra humör o så (utan att han vet om de)    han e såååå jävla snygg o söt   

han satt uppe med mig till 4 på morgonen första gången vi träffades, för jag va ledsen för jag hade bråkat massa med en person.. såå gulligt    inte alla killar som hade suttit o hållt en sällskap så där   



men men   


ska väl sova strax.. ska upp tidigt, inka kommer strax efter kl 9 imorgon bitti   


så god natt på er   


 

Av kristina grönros roth - 28 juli 2010 19:03

fortfarande små sur.. sitter o lyssnar på musik o tänker på den goda glassen och jordgubbarna jag har köpt idag   

längtar tills imorgon! jag o inka har en liter vodka o dela på imorgon hahaha    vi får väl se om vi lyckas dricka upp hela haha   



ska lägga i mer slingor i håret på inka imorgon    gjorde slingor i går på henne, men ska göra en til omgång, hon ska bli ljushårig   


snyft    har ont i nacken .. alvedonen hjälper inte... ehh skit samma man vet ju iaf att man lever   


ehh har inte så mkt mer o skriva   

så här kommer 2 st låtar jag tycker e bra , som man blir av med lite aggretioner när man lyssnar på dom   




Av kristina grönros roth - 28 juli 2010 11:09

god morgon på er!

ska strax in till stan o ta ut pengar på banken, har ju tappat bort mitt minutenkort   bra kikki väldigt duktigt gjort   

så måste in på banken & sedan vidare till ica för och handla mat och sånt!

solen skiner idag iaf    något posetivt iaf!

är fortfarande på otroligt dåligt humör   

men orka bry sig ?



trött på killar som skryter o skit   



..................................................

.................


hoppas jag blir på bättre humör snart iaf! hungrig e jag med   

ska försöka sola lite idag med   


aja...


Over And Out!


 

Av kristina grönros roth - 27 juli 2010 16:15

ska handla strax.. nu kommer alla bilderna iaf (Y)



  så här mkt väger jag nu!!   haha inka snackar i tele med nån kille     hahaha linus ritade på mig igår      tacopaj!

haha fy ser hemsk ut! men aja jag när jag solade innan   

        lilla inkaaaa igår         

Av kristina grönros roth - 27 juli 2010 13:53

hmm in til stan o köpa laktosfri mjölk sen! mamma har fört in pengar på mitt konto så jag kan handla lite mer mat idag!

så får väl tvinga med mig krille sedan för han komemr få vara min packåsna...


känns som min mage vill vända sig in o ut.. tror de va för jag drack så mkt "vanlig" mjölk igår.. min mage blir typ uppblåst av "vanlig" mjölk.. vette fan vrf..


aja ne nu ska jag ut o sola mer   börjar ju bli blek igen   

sedan får jag väl fixa krubb åt mig o lille broshan!!


ska se om jag kommer ihåg o föra över kort från mobilen sedan,, då lägger jag ut dom här sen!


just ja ska städa v-rummet ikväll med har jag tänkt  


ha d bra så länge...


hmm saknar det håret lite   

 

Av kristina grönros roth - 27 juli 2010 03:21

känner mig tvungen o blogga lite snabbt!

dagen har gått rätt segt tycker jag.. har väl varit si o så idag..

har varit lite depp , men har försökt skaka av mig det.. orkar inte bry mig om sånna saker som lätt får mig depp..


har iaf städat mitt rum idag!

lagade även tacopaj till mig o broshan! tur nog älskade han den maten   

sen har jag varit över hos mormor o morfar en stund.. va små jobbigt för va sån dålig stämmning.. morfar försökte skämta och få mormor o le eller så.. men det funkade inte och morfar blev genast väldigt ledsen   


sen gick jag hem.. drack kaffe, kollade på addams family vauls.. sedan 2 avsnitt av top model sesong 13...

sen fick man sms av inka att hon o linus va på väg hit  

dom räddade genast min dag och så   


jag bakade chokladkaka som dom åt av lite.. sen gick jag o inka upp till min data o kollade på sex and the city 2.. linus kollade på tv där nere en stund.. sen kom han upp o masserade mig.. han gav mig hand massage & ansiktsmassage.. han pillade även lite i håret o så .. mysigt   



aja dom åkte hem för en liten stund sedan o nu är jag as trött! ska sova...


ojj råkade bli mkt längre inlägg än vad jag hade tänkt   


aaja godnatt på er!

old pic!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards