Alla inlägg under augusti 2010

Av kristina grönros roth - 31 augusti 2010 21:03

haha känenr mig lite "het" just nu ;) hmm kan bero på att jag har feber:P orkar inte ta alvedonen än :P för jag kommer bli as trött då :) o jag vill sitta o snacka med min sötnos :) mkt roligare än o sova:)


borde gå ner o laga lite mat till mig själv snart :P åt ju inte av maten mamma lagade idag xD hon lagade isterband o jag totalt avskyr den maträtten :S usch!! svälter hellre än o äta de!


aja får bli nått lätt sen får se vad jag hittar på o vad som finns hemma :P


har kollat på true blood idag 3 avsnitt.. haha fyyyyy fan va mkt sex de börjar bli i avsnitterna xD o jag börjar alltid skratta varje gång xD fråga mig inte vrf :P blir bara så :P


aja här har ni en nääääär bild på mig som jag tog precis :P tur nog syns de inte att jag e febrig ^^, o jag tycker iaf att jag ser hemsk ut på denna bilden:) men jag gillar iaf mina ögon ^^

  

Av kristina grönros roth - 31 augusti 2010 13:52

åhhh vad gött o sova med ljudlöst på mobilen! stänger även av vibrationen^^

hade 6 sms från inka , ett missat samtal från hennes ex + ett sms från han med :P men han ringde o smsa för inka sa åt han o väcka mig xD

lätt o väcka nån med ljudlöst ;)


aja nu har jag duschat o så :) blev ingen skola idag heller.. har legat o hostat typ helanatten :/ uscha! aja e väldigt trött nu med.. vill sova lite till ^^ men måste förmodligen dra in till stan fram o tbx vid kl 3 för o hämta en sak:P


aja måste bara skriva att gliss asian straight kombinerat med evital (stavning) totalt repair.. fixade mitt hår rätt bra efter duschen :P brukar vara as "frissigt" o svintoaktigt i några dagar efter jag har blekt håret.. men nu e de inte så farligt efter jag har använt dom :D åhhh braa :D


aja nee nu e jag hungrig :O ÄTA !! ja tack!


ha de gött så länge!


  

Av kristina grönros roth - 31 augusti 2010 01:58

hmm kanske inte e de smartaste o blogga när man e så här trött^^

skit samma :)

har tagit min "bedövande" halstablett.. men tycker den bedöver tungan mer än halsen xD skit samma hjälper lite iaf.. har tagit  alvedon nu med! så e la ca en timma sen jag tog dom så nu är dom på "högsta" effekt^^

o de menas med att kikki är VÄLDIGT trött nu o kan faktiskt sova!


har kollat ca 3 avsnitt av true blood ^^ haha fan va mö sex det är i den serien xD typ i varje avsnitt :P 

aja e på avsnitt 5 nu på sesong 2 :P men men...


nu har jag bytt bakrundsbild på både mobilen o datan (A) sötare bakrundsbild får man leta efter ;)


aja nu ska jag sova^^ är så trött så de känns som att jag kan somna sittandes xD


aja godnatt på er små filurer!


ha de gött!


favorit i repris ^^, hihi bakrundsbild på mobilen o datan ;)

  

Av kristina grönros roth - 30 augusti 2010 22:21

aja nu har jag tagit lite bilder på mitt hår :P nu ska nu få se hur rolig jag ser ut xD blondie is back xD

haha sitter o camar med jim nu :P sååå söt e han :D


aja imorgon funderar jag på o dra till skolan iaf :P får väl se hur jag mår när jag vaknar :P

sen ska även lilla frugan jenny ringa o prata av sig imorgon :)


men men här kommer bilderna iaf ^^,


   ser tjock ut :O   hahahaha xD   

Av kristina grönros roth - 30 augusti 2010 20:43

aja förskyld som bara den   

men jag överlever  

ska strax kolla på true blood ^^, o mummsa i mig massa choklad   

haha ligger fullt på pälsad under 2 täcken    gött!

aja va ju på stan med inka o hennes son innan.. köpte alvedon o vitamin well :)

och så åt vi pizza. sen åkte jag hem direkt o de första jag gör när jag kommer hem e o ta upp general snuttetass o går o lägger mig   

låt iaf o sov till kl 8    


aja helgen har varit helt underbar   

fredag mamma o pappa kom hem o vi drack lite..

lördag fest    hade iaf as roligt   

söndagen va jag med världens underbaraste jim   


låg o myste o så ^^ tog massa kort på varandra haha   

mina kort jag tog på han la jag upp på facebook direkt när han hade åkt hem  

haha tror inte han lägger upp bilderna på mig   

haha jag ser ut som en smurf på dom korten   


aja ne nu ska jag kolla på true blood   


haha här har ni ett klipp på nån katt som jag alltid as garvar åt när jag ser den   


Av kristina grönros roth - 30 augusti 2010 12:28

aja sitter här med blekmedel i håret^^ 

fixar till håret lite bara kommer nog inte bli så stor skillnad :)

ska strax in i duschen ^^ men inka skulle bara på toa först:)


aja jag e iaf jätte förskyld nu så blev ingen skola idag.. så inka kom hit med sin son vidar o ska vara med mig typ hela dagen.. vi ska in till stan sen o äta en riktigt flötig pizza. + att jag ska köpa vitamin well... typ en saft som innehåller massa vitaminer o skit.. som jag drycker när jag e förskyld för då blir jag friskare mkt fortare :)


aja ska in i duschen nu! skriver om helgen o de senare! :)



en jätte söt bild på min sötnos :)

  

Av kristina grönros roth - 29 augusti 2010 13:02

jävligt lyckad kväll igår :P känner att jag drack nog föööör mkt xD

iaf så förfestade jag o christel här hemma :) sen kom amanda o va här i ca 30 min.. sen drog vi in till borås :)


o jag satt o drack av min pina colada likör helatiden xD

aja sen drog jag direkt till norrby på fest hos jessie :) haha va skit mysigt :P

va där i nån timma iaf! sen när jag skulle dra in till "stan" till trägårn så snubblade jag i jessies trappa o nu har jag ett fint svullet blåmärke på benet :P

haha lyckat ;)


aja sen va man på trägårn hur länge ? hmm vette fan har ingen tidsuppfattning när jag har druckit :P efter de stack alla till donken.. o av någon mysko annledning köpte jag både en big mc o comp och chicken nuggets -.- hungrig ? haha jag åt inte upp allt :P


kom hem runt kl 3 inatt:P gick o la mig direkt xD


sen har man varit bakis idag med :P men de e över nu iaf :)



aja ne nu ska jag städa mitt rum :P bilder kommer sen !


ha de gött!

Av kristina grönros roth - 28 augusti 2010 16:19

hmm ett inlägg till nu då ^^

blev lite ändringar idag hahaha :P

ska till borås sen senare med christel o amanda ;P

christel ville såååå gärna ha med mig :P så får väl ställa upp för henne:) men vi ska till världens tråkigaste krog xD trägårn i borås -.- aja christel älskar ju o va där :P o jag ska dricka massa innan vi drar dit hahaha...


aja christel kommer hit mellan kl7 o 8 för att förfesta lite.. sen runt kl 22 ikväll drar vi oss till borås då:)

så vi kommer iaf hinna dricka en hel del innan dess :P


aja pappa får skala kräftor åt mig idag :D bara för jag e "lat" eller så gör jag de själv.. vi får se ;P äta massor lär jag iaf göra:)


hmm e rätt elak mot pappa idag -.- han e ju som jag.. har väldigt torr hud, vilket innebär att vi måste smörja in oss ofta med lotion.. men pappa orkar aldrig göra de .. så idag e jag så elak o tvingar han o smörja in sig..


men men :P


åhh vad jag saknar jim   


aja här kommer den andra dagens låt ^^,




Ovido - Quiz & Flashcards