Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

fredag igen

Av kristina grönros roth - 21 januari 2011 21:37

skönt med helg igen   

sittter hemma hos världens bästa emma nu!

har målat naglarna blåa igen   

sen har vi suttit och gjort egna läppglas nu i ett par timmar   

haha alla var typ ljusrosa med glitter i   


imorgon skulle vi tydligen på någon fest i fkp haha    känner typ bara emma där o jag har inget o dricka efter som jag e typ pank    hahaha kommer va så blyg o tyst   


nej nu ska jag vara social mot blondie   


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristina grönros roth - 22 januari 2011 14:49

byter till min andra blogg nu som emma har fixat!   här har ni en länk till min andra blogg :)   http://kristinagr.blogg.se/ ...

Av kristina grönros roth - 20 januari 2011 22:54


jag har inte loggat in på Kikkis blogg för o kolla hennes smilies    Hihi puss på världens bästa Kikki :D // emmmalindell.blogg.se                 haha xD ...

Av kristina grönros roth - 20 januari 2011 21:23


längtar tills på tisdag då lönen kommer! måste köpa silver schampoo och blekmedel... busskort först och främst!   buhu ... måste köpa nya p-piller på tisdag med! mina "hormon"tabletter är slut så jag äter sockertabletterna just nu, vilket betyd...

Av kristina grönros roth - 20 januari 2011 18:04


hmm har städat köket o så nyss! så nu är det fint där inne igen    men nu är jag lika uttråkad igen så funderar på om man ska städa någon mer stans! behöver iaf damsuga inne på mitt rum    även äta något efter som jag bara har ätit nån godis bi...

Av kristina grönros roth - 20 januari 2011 15:45


sjukt jävla rastlös ! legat o kollar på legally blonde... gick upp vid halv 1 ? då min farbror smsade o väckte mig haha    mamma o fanny är magsjuka så jag håller mig mest på mitt rum eftersom jag vägrar bli magsjuk      tycker den kan bli ...

Ovido - Quiz & Flashcards