Alla inlägg under april 2010

Av kristina grönros roth - 29 april 2010 21:27

aja idag va man i skolan då.. va väl ok fast jag hade huvudvärk hela dagen o s´å... känndes som typ alla va sura o skit idag.. vilket gjorde mig på rätt dåligt humör :/ men de har gått över nu..

ska iaf sova strax om jag kan.. känner att jag har för mkt tankar i huvet o så... alla dessa jävla rykten i denna skit stad.. man vet ju fan inte vad som är sant eller inte :/

men men .. jag hoppas verkligen att jag kan somna även fast jag är väldigt nervös deppig o så nu.. men deppig e jag jämt nu förtiden tycker jag.. går de över så e de alltid något nytt som händer som får en tbx ner i dalen... men men


ne godnatt

Av kristina grönros roth - 29 april 2010 00:01

är rätt ledsen nu :( börjar sjunka in nu att morfar faktiskt ska flytta över 100 mil här ifrån... jag som alltid har haft morfar bara några 100 meter ifrån mig hela livet... iaf i samma stad.. och nu ska han flytta hem till haparandra nu igen ju :(


bara för mormor är så jävla dum och ska vara otrogen och lämna han för en annan gubbe!

just nu tycker jag verkligen inte om mormor, hon förstör allt!

jag vill kunna ha min morfar nära och inte så långt upp i landet som man nästan kan komma...


usch jag vill inte!!


 

Av kristina grönros roth - 28 april 2010 15:30

har väl hänt rätt mkt idag :)


va på möte på ryttershov. dom sa att dom itne kunde lova att jag skulle få sommarjobbet, efter som så många har sökt och dom har inte fixat sina scheman än så dom vet inte hur många vikarier dom behöver. men dom skulle iaf ringa nästa helg o berätta om jag har fått det eller inte..


sen ringde jag inka, så vi bestämde oss för och fika :) lilla sandra hängde självklart med också :) myysssigt..

sen köpte jag cigg åt mamma.

sedan drog alla 3 upp till skolan och va med kai pulli o jocke,,

sedan ner till stan och va med dom mer :) sen kom min o inkas buss så fick en jätte mysig kram av jocke(han luktar alltid jätte gott :$) sen fick man kram av bumbibollen med:)


sen hem druckit energidricka.. ska snart in till stan igen.. ska hämta ut mina älskade skor jag har beställt :D

o sen ska jag träffa världens bästa carro! har itne träffat henne på ett år nu :/ men jag ska iaf träffa henne och hennes äldsta dotter tindra på 4? år är hon nu tror jag.. och sedans hennes nykomling nemo som bara är nån vecka gammal :)


mikaela ska självklart också vara med :)


sedan hem ta de lugnt.. imorgon är det en jävligt lång skoldag som jag måste orka mig o gå upp till.. så blir och sova tidigt!!



här är iaf skorna jag har köpt :)

 

Av kristina grönros roth - 27 april 2010 09:02

blää jätte trött.. har sovit skit dåligt.. känns som man ska blöda ihjäl :P

aja färdig gnällt :) ne mamma väckte mig nyss o frågade om jag ville med till ullared o självklart ville jag med. orka vara hemma :) tyvärr har jag typ inge pngar o kunna spendera där...

vet ju inte exakt hur mkt frissan går på-.-


250 kr för en klippning iaf..

slingorna går på från 320kr ca... så inget fast pris..

sen tattueringen går på ca 500kr...

skorna jag har beställt kommer kosta ca 450kr

sen måste jag ha pengar till sprit nästa helg..


känns dumt när man inte vet hur mkt allt går på :/ räknade iaf med att slingorna går på ca 640 kr.. jag brukar ha otur så e inte förvånad om de går på så mkt...

Av kristina grönros roth - 26 april 2010 20:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kristina grönros roth - 23 april 2010 13:23

ja sensare ska man till bolaget o köpa lite gottit... ska troligen köpa åt jocke o darle med... men det beror på om jocke vill supa idag eller inte :P eller om han hänger med ralle ut på nån fest :P


men men jag o darle e iaf sugna på o dricka massa gott :)

så jag ska till stan sen iaf..

fick mina kläder igår så jag ska hämta dom i stan.. och så ska jag även köpa hårfärg! göra håret lite ljusare o så inför frissan.. så slingorna itne blir oranga :P


aja jag kan iaf skriv sen hur det blev ikväll :)


pusshej<3


 

Av kristina grönros roth - 22 april 2010 16:09

idag ringde dom från ryttershov och undrade om jag är intresserad av och jobba med dementa i sommar. jag svarade självklart ja:) och då sa hon som ringde att hon skulle vilja träffa mig nästa vecka.. så vi bestämmde att träffas nästa onsdag kl 11:) så får väl se om jag får jobba där i sommar och så :)

misstänker att jag ska jobba hos dom jag hade praktik hos förra hösten :P vore skit kul om det va dom :)


men men nu har jag iaf duschat o så! mina kläder har kommit idag men jag hämtar nog ut dom imorgon ist..

min chokladkaka blev klar nyss med :)

och snart kommer jocke och darle hit på kaffe o kakka haha :P


ne nu ska jag gå ner en stund iaf..


harregött

Av kristina grönros roth - 21 april 2010 17:25

ska man baka idag? hmm får se^^, isf bakar jag sockerkaka med chokladbitar i idag :) och sen chokladkaka imorgon :) usch låter som en hemma fru -.- men som sagt jag tycker de e skit kul o baka!! o gott e det med :)


får väl se om jocke o darle kommer förbi nån dag denna veckan :) hr ju lovat jocke att han skulle få kaka och kaffe av mig :P de e hans "pris" bara för han e så otroligt dryg på att smsa ibland 8-)


har ej gjort så mkt idag! vaknat o suttit här o vräkt i mig popcorn... snöade en liten stund idag med.. men de e lixom skit samma tycker jag.. det försvann ju så fort det hamnade på marken! sen ska det ändå blir varmare till helgen :)



på fredag får jag iaf mina pengar :D fast då blir de o betala räkningar o sedan lägga in minst 1500kr på mitt sparkonto.. och måste lägga undan minst så mkt nästa månad med.. det är ju till resan i september..


men men imorgon måste jag gå till soc iaf ! inka ska följa med mig så snäll hon är :) jag måste be om bidrag till sommaren. efter som jag inte har fått något sommarjobb :/ och misstänker att jag inte kommer få det heller :/


får hålla tummarna att jag får sommarjobb iaf!


men men så här kommer mina utgifter denna månaden se ut ungefär.


* mamma 2700

*ikea 150

* hm 275

*ellos 250

*sparkonto 1500 minst!

* amanda ca 80 kr

*tatto på handleden ? ca 500kr ? ska kolla upp detta!

*frissan klippning 250 kr + slingor 340kr och uppåt,..

Ovido - Quiz & Flashcards