Alla inlägg under september 2010

Av kristina grönros roth - 23 september 2010 14:30

aja när som kommer amanda med sin bror o hämtar mig så ska vi dra till landvetter..

haha jag har huvudvärk nu med:( men mamma säger att de e för jag börjar bli spänd eller så inför att flyga..

jag är ju vädligt höjdrädd xD jag tycker de e hemsk o bara stå på en bro som e några meter hög eller så..

o nu ska jag sitta i ett flygplan flera tusen meter upp i luften ... haha så jag e väldigt nervös o så nu.. fya.. men tur nog va de inte bara jag som va rädd för höjder..


moa e de också :P haha så vi får väl va rädda ihop xD


sen e jag även nervös o åka till ett annat land där man typ inte har koll på något xD

jag e lite av kontrollfreak :P gillar o veta vart allt ligger tex krogar affärer osv.. jag gillar inte ens o festa i städer jag aldrig har varit i :P

jag gillar o vara close to home:) typ u-hamn o borås där har jag koll på allt xD och in finland då där vi bor:P terrjärc kokkola,jacobstad osv:) för där hittar jag iaf:)


haha mamma e nog också nervös över att jag ska åka strax:P hon vill att jag ska sms när jag checkar in,  när vi har landat o när vi e på hotellet:) o klart jag kommer smsa mammi :)


aja ne sista inlägget på 8 dagar:) ha det bra alla:) och jag hoppas ni får en super bra vecka :)



Till jim :

kommer sakna dig otroligt mkt älskling :) kommer tänka på dig varje dag:) o smsa dig ^^ du är det bästa som finns :D o jag e överlycklig över o ha dig :) Tycker om dig otroligt mkt sötis   


ha de gött alla :)!


haha vet att du inte gillar detta kortet sötnos;) men detta kortet e väldigt sött på oss 2 ;) du har alla andra bilder på oss i din kamera;) så du får nöja dig me detta kortet :D puss<3

  

Av kristina grönros roth - 23 september 2010 00:16

hmm har inte så jätte mkt o skriva.. är väldigt trött nu iaf :P har ju varit uppe sen kl 7 :)

så ska gå o lägga mig efter jag har skrivit detta inlägg :)


min söta älskling jim va här ikväll:) va jätte mysigt^^ många pussar o kramar :)

skönt o få träffa honom innan jag åker:) kommer sakna han sååå otroligt mkt :/ men jag får ju iaf träffa han nästa helg :) det e huvudsaken iaf ^^


hmm imorgon eller ja idag blir de o duscha så fort jag har vaknat.. sedan packa de ista.. typ smink,schampoo, balsam osv...


Glöm inte mobilladdaren och kameran o den andra mobilen !! (en påminesle till mig själv)


hmm sen runt 3-4 tiden drar vi till landvetter då:) och inväntar flyget till bulgarien :P blir första gången jag ska flyga så kommer va väldigt läskigt för mig hahaha men jag överlever nog ;)


öhm ja för er blonda som inte har fattat detta än :P så kommer jag inte på o blogga något mellan fredag - torsdag nästa vecka :)

men ni överlever^^ skriver ju direkt inget intressant i bloggen ändå :P



men men godnatt!


  

Av kristina grönros roth - 22 september 2010 10:52

jao imorgon runt kl 3-4 tiden åker jag amanda o moa till landvetter för o ta flyget 18.15 till bulgarien ^^

ska bli gött:) va tvungen o kolla hur vädret skulle va där nere när vi e där :P helt okej faktiskt^^ mkt bättre än här hemma iaf:)

skulle va typ sol hela nästa vecka o i helgen med grader mellan 23-27 grader^^


låter bättre än dom 10 graderna vi har här haha :P


här har ni en bild över sunny beach iaf :)

  

Av kristina grönros roth - 22 september 2010 08:02

Godmorgon folket!

hmm som vanligt vaknade jag tidigare än vad jag behövde :P men va för att mamma råkade väcka mig när hon ropa efter fanny(som tydligen redan hade stuckit till skolan)

men men ingen fara:)


ska väl strax ner o äta lite tänkte jag:P för ovanlighetensskull är jag faktiskt hungrig nu haha :P vilket jag inte brukar va på morgonen :P


nu kom en viss "jamande" kattunge inte på mitt rum som sitter o blänger:P

ömh idag ska jag packa färdigt de sista:) men de går fort!

o så har jag ju skola en stund idag med:P


nee nu ner till nerevåningen!


ha de gött!


  

Av kristina grönros roth - 21 september 2010 18:41

mihi nu har jag varit såååå duktig ^^

kom hem duschade direkt.. sen föna jag håret.. när de va klart gick jag raka vägen ner o sätte igång en maskin tvätt , efter de baka jag socker kka^^ o medans den va i ungen hann jag laga mat o äta och plocka ur o i diskmaskinen ^^


haha känner att min energi är slut nu xD men jag har 2 liter coca cola som toni va snäll o köpte till mig för jag va sugen på cola ^^ haha tack toni :)

såå bara o sitta o dricka coca cola o jag e fit for fight igen ^^


hmm har tänt massa ljus nu igen på rummet för jag tyckte de va så kallt här inne:P på rummet alltså:P öhm va ska man göra nu tro ? just ja har packat me :D fast e inte klar -.-


jaja slut tjatat nu hittar jag på något annat^^


pöss hej


  

Av kristina grönros roth - 21 september 2010 11:04

aja sitter här på min datalektion o lyssnar lite halft :P

min dag började verkligen inte bra -.-

kl 3 inatt vaknade jag av att fannys larm på mobilen ringde... o mobilen va på nere våningen :S så jag fick gå ner o stänga av det.. sen somnade jag om efterca en timma...


o sen började fanny bråka med mig direkt på morgonen :@ hon hade tagit mitt headset o påstog att de va hennes fast både mamma o pappa sa att de va mitt.. sur som as va hon.. så jag ryckte ifrån henne headsetet i bussen.. vilket resulterade med att hon va as arg o sa att hon skulle förstöra min parfym flaska o allt jag köper i bulgraien :S


hmm lycka till din skit unge.. innan du ens kommer kunna förstöra dom sakerna så kommer du ligga fastbunden i din säng o jag kommer snagga AV DIG DET LILLA HÅRET DU HAR KVAR!! så bäst för dig att du håller dig ifrån mitt rum ......




--------------------------


aja snart samhälle då.. eller ja om 2 timmar:P o efter de slutar jag o då ska jag hem o baka :D muuuuumms.. känner mig på tjockishumör idag^^


hmm har inge mer o skriva nu:P


ha de gött!

  

Av kristina grönros roth - 20 september 2010 21:28

jao kväll nu:)

låg ju o sov innan :P hmm hjälpte absolut inget :/ e as trött fortfarande :/ funderar på o sova snart. efter som jag börjar kl 8 imorgon ...usch -.-


aja nu siter jag iaf o smsar med jim :) haha jag börjar alltid le så fort han skickar sms ^^

o sen smsar jag med en till person.. o smsade med amanda men nu har jag o hon smsat klart:P vi diskuterade om vem som skulle hämta oss fredag nästa vecka:P o de blev pappa för han e ledig på fredagen:)

o jag kommer ju hem natten mellan tosdagen o fredagen :)


tar rätt lång tid o skriva detta inlägg efter som jag svarar på sms samtidigt:) men ehh ^^


har inte så mkt o skriva nu faktiskt:)

så ni får ha de så bra!

Saaaaaaaknar   


  

Av kristina grönros roth - 20 september 2010 17:07

haha duschade snuttetass nyss :) han stank verkligen maträster :S

så tyckte han behövde en dusch:) min kära katt e ju soppas stor nu så han kan hoppa upp på spisen o borden.. o då har han varit på maträsterna på sprisen... där av att han stank..


men men han sitter här invirad i 2 handdukar i mitt knä :P just nu håller han på o tvätta sig haha :P  han darrar lite smått som katter brukar göra efter en dusch..  men men lugn o fin e han iaf:)


aja ska strax sova i 2 timmar:) har lagat mat nu med också.. fick bli köttfärssås med tacosmak o mackaroner...


hmm aja här har ni bilderna :)


pusspuss :)

   hmm ja de syns att jag e trött:P   droooogad ? nee :P   närbild :D   snuttetass :D   hihi han ser sur ut (A)   

Ovido - Quiz & Flashcards