Alla inlägg under mars 2010

Av kristina grönros roth - 30 mars 2010 00:43

är så förvirrad.. han kan kyssa mig bara så där spontant när vi e med varandra och är nyktra.. men han säger att han inte har känslor för mig eller någon annan tjej.

men vrf då kyssa mig bara så där? han gör ju inte så med någon av sina andra tjejkompisar bara mig..

jag skulle aldrig gå och kyssa en killkompis i nyktert tillstånd bara så där om jag inte har känslor för honom...


jag frågade han vrf han kan bara kyssa mig så där osv om han itne har känslor för mig.. då fick jag till svars att han inte tycker det är något märkvärdigt.


känner att jag måste skriva av mig här om jag ska kunna sova inatt. jag är väldigt bra på o älta saker o ting och sen kommer de ut ist när jag har druckit..  vilket jag inte orkar att de ska bli så på fredag då jag ska festa med honom. han blir ju så sur när jag är sentimental ...


men han vill ju aldrig prata med mig om sånt här. visst vi är ex.. men vi är ju ändå vänner och borde kunna prata med varandra.. jag ber ju inte han om att bli ihop igen.. jag känner ju att jag vill vara singel ett tag..


nej jag är inte kär i honom! jag tycker bara om honom,


vrf skulle jag inte tycka om han? han är snäll och omtänksam.. även om de va skit mellan oss 4-5 månader innan vi gjorde slut..

men det fanns ju annledningar till det..

jag va väldigt svartsjuk, och beroende av han..


men tur nog har jag ändrat mig nu efter vi gjorde slut.. vilket är snart 7 månader sen tror jag.. han har haft 2 flickvänner efter de..

och jag har haft en pojkvän efter de..


visst dras jag till jocke , vrf vet jag inte riktigt. är något med han som man bara dras till som en magnet.


usch så förvirrad.. allt e så konstigt vrf ska han kyssa mig om han inte har känslor för mig eller tycker om mig på det sättet? o om de itne är något märkvärdigt vrf gör han inte så med sina andra tjejkompisar då ? .. hmm

aja det är väl bara och njuta av dom stunderna eller nått ..


nu ska jag iaf försöka sova.. känns lite bättre nu efter jag har skrivit av mig!


Av kristina grönros roth - 28 mars 2010 15:51

har faktiskt inte hänt så jätte mkt.. jag e väldigt seg på o blogga iaf.

men iaf i fredags va jag iaf med jocke (mitt ex baihofer) och darle i gbg :) blev att vi stannade i gbg o sov där.. darle fick dubbel sängen för sig själv och jag o jocke låg o myste snackade o kollade när han pillade med sin nya mobil..


mysigt iaf o sova breve jocke^^ e ju typ nästan den ända killen jag kan sova breve.. men iaf sov gott iaf.. fast människan trängs så mkt xD fast han sa att jag tydligen slåss i sömnen hahaha :P


men men igår va man på fest iaf.. va väl ok där :P drack inte så jätte mkt.. men rund under fötterna blev man iaf.. va bakis en stund idag. men de har gått över nu..


ska väl ner o laga mat snart ee as hungrig.. och idag fyller min tönt toni år :D han blir heeela 20 år :) och nästa helg blir det och fira honom :) fest o så :)

men får se om jag ska dricka spec mkt.. jocke tycker ju jag blir så sentimental när jag dricker.. o de betyder tydligen att jag säger sånt jag igentligen inte vågar säga nykter när jag e full :P så kan va rätt jobbigt :P men iofs jocke vet ju att jag gillar han fortfarande.. men de e ju inte så konstigt.. men ihop kommer vi nog aldrig bli igen.. finns ju fler killar ute i världen!


fast just nu orkar jag inte ha kille.. nu vill jag bara leva livet..


men men .. jag uppdaterar väl nån gång snart :)

jag och christel från igår,..

 

Av kristina grönros roth - 23 mars 2010 03:45

nu börjar det kännas lite bättre iaf.. ! kommit igång lite med skolan igen. fast nu är man ju tyvärr ledig i 3 veckor :S

va ju med jocke och darle i söndags :) dom va väl hos mig till typ halv 1 på natten.

sen gick jag o la mig. vaknade efter 2 timmar (kl 4 ) sen va jag i skolan igår till kl 12.

va en stund med jocke,darle,frida,en av tvillingarna och nån mer..

sen drog jag hem. gick o la mig för och vila vid kl 2 :P men jag vaknade nu kl 3 på natten (A) men men ska väl kolla en film och sedan sova :)


imorgon kommer förhoppningsvis min jacka jag har beställt. håller tummarna för det iaf (Y) sen mellan onsdag-fredag kommer mina nya skor med:) beställde "street" skor för engångsskull och inte högklackat. som jag typ aldrig använder ändå -.-

som mamma säger att jag alltid har vaarit bekvämnare i min egna stil ! en blandning mellan "kill" & "tjej" kläder :) tex gillar pösiga jeans o så medans jag har ett tajt väldigt u-ringat linne under och sedan munktröja över det hahaha :P


finns väl dagar man e väldigt tjejig av sig ;)


på torsdag får jag pengar :D:D:D överlycklig ^^,


snackade med lilla inka idag med i tele.. hon sa att tydligen kan alla i hela världen se att jag "forfarande" är kär i mitt ex jocke..

men kär e jag faktiskt inte.. jag gillar han bara :)

men svårt och  ogilla någon som är omtänksam och bryr sig om en och sånt :)

men som sagt jocke är ju en av mina närmaste vänner :)


och ni som tror att jag o han e på G igen kan ju gå o gräva ner er!! för jag o han e inte på G ! vi är bara vänner :)


sen om vi hade varit på G hade vi inte blivit ihop för en väldigt nära kompis till jocke tycker väldigt illa om mig o då skulle jocke o han bråka o de e ingen av mig o jocke som viill att dom 2 ska bråka ändå..


finns ju fler killar i världen !

sen vill jag inte ha kille på ett bra tag. ska bara leva livet o så nu.  reda ut alla mina knutar på livet o skit :)


 

Av kristina grönros roth - 21 mars 2010 05:26

helt plötsigt börjar allt bli jobbigt.. det börjar väl sjunka in att jag verkligen har gjort slut.

och av någon konstig annledning är jag jätte ledsen, gråter till och med. fy vrf ska det kännas så jobbigt ? :(

det va väl det här jag ville ?? eller?


så förvirrad! önska jag bara kunde fly eller något. men tyvärr hjälper det inte och fly. men vem vet kanske åker ut till mina underbara bästa killkompisar i tolkabro.. toni och kai som alltid finns där och stöttar en när man mår dåligt..

toni som mår dåligt om jag gör det..

han är min absolut bästa vän ! inte många  tjejer som har en kille som sin absolut bästa vän. men så här är det i detta fallet. kan prata med toni om allt och han hjälper mig när jag inte mår bra o skit..

så blir väl säkert att jag åker ut dit i några dagar och sover där..

men vi får se hur de blir..


vet inte vad jag vill längre :(

måste iaf ta tag i skolan och så nu..


jag hoppas verkligen geiros kan förlota mig. va aldrig meningen att han skulle hamna i kläm i min känslomässiga berg & dal bana...


 

Av kristina grönros roth - 20 mars 2010 19:28

jao då va man singel igen.jag hade tyvärr bara kompis känslor för honom. och när han frågade mig om jag verkligen ville vara ihop med han så kännde jag att jag måste säga hur jag känner..

vilket slutade med att vi gjorde slut och han e as arg  just nu.. förstårligt!

tycker ju om han o han e en underbar kille. men tyvärr hade jag inga känslor för han.. sen har jag varit så förvirrad o skit den sista tiden.

men nu blir det och bara koncentrera mig på mig själv!


hoppas bara geiros kan förlota mig en dag :/

Hmm

Av kristina grönros roth - 20 mars 2010 12:36

aja har faktiskt inte hänt så mkt. bara tagit de lugnt och så.

igår kollade jag på massa filmer. sen smsade jag väldigt mkt med mitt ex jocke. han hade tråkigt uppe i gbg så jag höll han "sällskap" via o sms med han..

va helt ok.. tur nog har han tele2 så blir inte så dyrt iaf.


idag blir de bara lugnt.. borde bädda sängen med om jag orkar!

ska gå o sova strax en stund.. gick o la mig vid kl 3-4 i natt. sen vaknade jag at att min lilla syrra och mamma bråkade vid halv 11 o efter det kunde jag inte somna om..


men tur nog blir jag typ alltid trött efter jag har duschat :)

så nu ska jag iaf sova.. i kväll kommer nog geiros hit om han hinner :) han är ju väldigt stressad nu, han har tydligen mkt kvar på sin bil innan elmia.. men jag tror han hinner klart med bilen iaf. men inte idag då :P


nästa vecka blir det nog mer bloggande för min del händer lite mer då.. lite onödigt o skriva om vad man gör varje dag när man gör exakt samma varje dag typ. men men..


jag är förvirrad och vet inte vad jag vill längre! orkar inte klura ut det eller känna efter.. jag tar de som de kommer ist !


bild på jocke från förra nyår.. tänkte slänga upp en bild på han så vet ni ungefär hur han ser ut :P

 

Av kristina grönros roth - 18 mars 2010 14:20

det är alltid bra och ha sina vänenr nära.. jag mår inte helt 100. men vrf tänker jag inte skriva här . för personligt sen vet jag ju inte vilka som läser min blogg även om det inte e många :)


igår hade man iaf besök av mitt ex jocke och darle :)


sen idag va min kille lite snabbt förbi o drack lite kaffe o så.


sorry för jag inte uppdaterar så mkt längre. men om man e hemma typ 24/7 och typ bara sitter vid datan helatiden så finns de inte så mkt o skriva om haha :P


aja just nu har jag huvudvärk och ont i magen.. lite små trött med.. men men ingen ide o klaga kunde varit väre :)

ska iaf laga mat sen men vad jags ka göra vet jag inte än.

jocke o darle kanske kommer förbi idag med :)


o nu vet jag inte vad jag ska skriva mer :/


denna bilden e tagen hemma hos natha igår :)

 

Av kristina grönros roth - 11 mars 2010 19:14

tack gumman uppskattar det du skrev till mig i förra inlägget :)

ja jag hade gärna börjat träna med dig. men är ganska långt och åka till borås bara för o träna. men jag tror jag överlever. mamma hade ju inte råd sa hon :/

Älskar dig med <3



_________________________________________________


aja idag har de inte hänt mö. skulle haft lektion men va sååå jävla trött efter som jag har en speciell liten kompis som smsar och VÄCKER mig HALV fucking 8 på morgonen !!! man blir rätt sur när man har somnat strax efter kl 5..

men men hon hade glömt av att jag inte har lång lektioner på tosdagar längre.


så man har varit med darle och jocke typ hela dagen.. åkte hem vid kl 3. gick o la mig nästan direkt när jag kom hem. satt o snackade lite med killen min först på facebook.. han jobbar ju på dagarna ^^,

aja nu ska jag väl kolla film eller något..


En bild på min kille då ;) tycker denna bilden e skit söt ;D han o några tävlade om hur många sockerbitar man får in i munnen,,

 

Ovido - Quiz & Flashcards