Alla inlägg under juni 2010

Av kristina grönros roth - 30 juni 2010 18:10

en person säger åt mig att ändra på mig! att jag ska lyssna mer på andra och andra åsikter och tankar.. för tydligen gör jag inte det. och att jag ska sluta gnälla och tjata..

och jag säger att nu har jag ändrat mig o så.. och personen tror inte på det :S


och jag säger att hur kan personen veta det om personen ignorerar mig och vägrar prata med mig.. då får man svaret att den dagen den får en muntlig förklarning från någon annan så tror personen på att jag har ändrat mig :S


men nu är det så här att personen litar inget på mig.. och då kommer personen tro att jag har bett den som ger den en mutntilig förklarning att säga allt det till den..för det trodde den om en en annan sak sist..



alltså jag ger upp.. jag kan fan inte bevisa för någon att jag har ändrat mig om den inte tänker snacka med mig o skit...


jag har mått bra hela veckan nu.. tills nu! nu är allt skit igen pg av det lilla! jag hoppades på att allt skulle bli bra igen.. men nej.. här blir man bara behandlad som en jävla trasdocka som man kan behandla som man vill o inte tänka på att trasdockan kanske också har känslor o skit?.. men nej vem bryr sig ? INGEN...

Av kristina grönros roth - 29 juni 2010 21:42

hmm upptäckte nyss att det är lite över 3 månader sedan jag blev singel igen :O känns som det är skit längesen jag blev det :S känns verkligen itne som 3 fjuttiga månader.. hmm men kanske känns så för att det är så mkt som har hänt sen dess .. men men..


singel tänker jag iaf vara MINST sommaren ut!


_____________________________________________________


idag har jag inte gjort sepc mkt.. solat och badat.. typ det ända.. aja ätit också o sånt,,,

just nu ligger min lilla katt o söver.. ska la väcka han snart.. för sover han för länge kommer han vara bråkig hela natten o väcka mig kl 7 imorgon bitti igen -.-


imorgon hoppas jag på att mina nya skor kommer! och smink o badshorts som jag har beställt!



___________________________________


nu har jag även slutat med mina p-piller yasminell efter som jag fick världens humörsvängningar av dom.. har fått ett annat recept på p-pillar.. men jag tycker det inte är någon ide och äta p-piller när jag inte tänker skaffa kille.. o sex tänker jag inte ha heller efter som jag har min lilla regel.. att jag bara har sex med någon som jag är ihop med... och OM man nu skulle ha sex finns det alltid kondomer!


men men:) Go singellivet!




aja orkar ej skriva mer.. ska kolla smallville(som vanligt)


 

Av kristina grönros roth - 29 juni 2010 00:01

sommaren är verkligen helt j*vla underbar! mår faktiskt väldigt bra:O även fast jag vill att det vore bättre...typ att "vissa" kunde förlota en någon gång.. för jag har faktiskt ändrat mig!

men skit i det nu:P orkar inte skriva så jätte mkt.. idag har det bara varit lugnt.. mamma köpte nya solglasögon åt mig:) snällt.. annars har jag typ bara solat och chillat idag... kollade på den nya karatekid filmen innan.. den va rätt okej faktiskt.. men dom äldre är bättre :)


just ja jag skulle skriva ett tips till dom som läser min blogg som kanske har svårt och bli bruna...


1: om nu bränner er lätt smörj in er först med solskyddskreme.. vänta sedan en timma så huden suger åt sig det...

2: smörj sedan in er med olivolja

3: ut i solen med er och sola!


jag har tex skit svårt och bli brun på armar och ben.. medans jag blir neger på ryggen,magen och brösten... så jag smörjer in benen och armarna med olivolja.. funkar skit bra och nu börjar jag bli rätt brun på armar o ben :D


sedan är det även viktigt och smörja in sig dagligen med hudlotion! och efter man har solat ska man helst smörja in sig med aftersun.. då håller solbrännan bättre och aftersun lugnar ner huden efter dagens solande...


men men.. nu laddar jag upp massa random bilder från idag och igår..obs alla bilder är tagna med min mobil.. därför e det skit kvalite


min kvällsmat idag!


general snuttetass somnade innan i knät på mig!

   

så kan man också sova

 

jag vet jag har inte spec smala lår.. men skit samma.. ni ser lite brun börjar jag iaf bli

  en av mammas blommor..   pappa ligger och solar i sin hängmatta

min älskade pappa!

   

haha söt

 

mina favvo nagellack! på bilden är det 4 dagar sedan jag lackade naglarna.. och jag vet att mina nagelband ser hemska ut

  kaffe i solen kl 7 på kvällen! perfa!

börjar få färg i ansiktet med:) o jag e helt osminkad på bilden så klaga inte!

   

brun mage! hmm kanske borde börja träna min mage :/ e ju inte direkt super platt :( och jag HATAR att ha höfter -.-

 


så det va allt:P nu ska jag kolla på toy story 3 och sedan sova med min bråkiga katt... Godnatt

Av kristina grönros roth - 28 juni 2010 00:07

ja helgen har varit helt jävla underbar^^,

fredags fest hos familjen pulli ;D blev dock lite väl för full xD sånt som händer:) fick iaf lida för det dagen efter.. då blev det bara chill o fiskade på kvällen.. somnade runt 2 på natten tror jag? gick upp halv 1 idag.. åkte hem vid 3.. myst massa med general snuttetass..sen va jag o badade med amanda o emilia vid kl 7:P sen dess har de varit lugnt^^,

Av kristina grönros roth - 25 juni 2010 15:28

jao midsommar vart de nu... har redan ätit nu o så.. smakat på nubbe fy fan va vidrig den va! hällde den ner i min smirnoff ice ist(Y) smakade genast mkt bättre ;)


snart blir det väl jordgubbar! vid halv 7 drar jag ut till tolkabro och är med alla pöjkarna som ska dit ut.. tror de blir bara jag o sandra som e tjejer :P men då trivs man som fisken i vattnet :)


hmm just ja orka att det finns folk som e sura mot en fast det är midsommar :S man skriver glad midsommar till dom o dom vägrar svara bara för dom e så envisa o ska vara sura resten av sina liv -.- så orkar inte bry mig :) deras val.. jag har iaf försökt vara trevlig:)


och jag har ändrat mig lite redan^^ men det kommer dom aldrig märka x) efter som dom inte vill snacka med mig:P


men INGET ska få förstöra min midsommar nu! jag ska ha roligt o trevligt o mysigt^^.



Så glad midsommar där ute lla PMS barn :)


 

Av kristina grönros roth - 24 juni 2010 23:42

nervös för inget... rädd att ångesten ska komma också :/

jag vill skicka ett sms till honom och fråga hur jag ändrar inställningarna på skärmen(efter som någon av mina syskon har ändrat de) , men efter som jag redan har skrivit på skype så känns det tjatigt.. fast jag vet att han inte är vid datan.. o jag e rädd att om jag skriver sms blir han skit sur o frågar vad fan jag vill och vad mitt problem är eller säga att jag är en psykopat igen...

så skiter i och skicka sms och får hoppas på att han svarar på skype imorgon eller nått :/ men men....


jag håller ju på och försöka ändra mig nu.. inte tänka på mig själv något utan bara på alla andra.. lyssna endast på deras åsikter och tankar , och inte tänkte på mina egna åsikter eller tankar... sluta gnälla och tjata osv...


fast här i bloggen går det ju inte så bra och sluta med det :(känns som att jag måste få ur mig allt någonstans och det blir här...

och jag skriver inte här för att få uppmärksamhet som vissa säger..

visst jag kanske borde skaffa lösenord och inte ge ut det till någon... men det är ju bara vissa inlägg som jag borde ha lösen på... men jag orkar inte fixa det...


jag vet lat o sånt...om ni tycker jag bara skriver här för uppmärksamhet elelr att man ska tycka synd om mig kan ni sluta läsa min blogg!


bloggen är till för mig och så...


men men tack för idag och godnatt

Av kristina grönros roth - 24 juni 2010 19:01

då va man hemma igen :) haft det väldigt mysigt o trevligt:) idag har man inte gjort så jätte mkt:P legat o solat en liten stund (Y) måste ju bli brun nån gång xD eller sun-kissed som man säger!


va i stan en snabbis innan.. ica o sen systemet.. ska dricka vin och 2 brezzer imorgon! ska ut till tolkabro imorgon kväll:) sandra ska även dit^^, så blir inte ensam tjej xD


min tatto har nästan läkt helt nu:) vissa gillar inte den för den e i färg:/ men som sagt deras åsikter.. visst dom kanske har rätt att den hade varit snyggare i svart/vitt.. men tänkte inte på det då när svetlyo frågade om jag skulle ha färg eller inte.. men nu är den som den är:P ska förmodligen ändras lite om 2 veckor o så.. lite mer konturer o skit... o svarta skuggor...


men jag uppskattar iaf att folk är ärliga och säger att dom inte gillar min tatto.. men men... jag är iaf nöjd:)



aja nu ska jag ner o mysa med min katt:) o jag mår ganska bra faktiskt !


gammal bild på sandra och jag!

 

Av kristina grönros roth - 23 juni 2010 14:48

jätte trött o har huvudvärk.. men men ska iväg om 2 timmar iaf ! ska sova borta idag.. men hos vem skriver jag inte ;)


har iaf inte hänt så mö änsålånge idag.. tiden har gått snabbare än vad jag trodde den skulle ... tycker det kunde ha varit lite sol dock-.- men men imorgon ska jag iaf hem vid typ kl 5...


jag är trött på alla idioter till killar!! ni beeter som ett par JÄVLA svin.. ist för att prata ut och lösa dom problemen ni har med en -.- ni tycker det är roligare och vara "elaka" och "trycka"ner en o skit.. det är ju mkt lättare än och lösa saker o ting.. men men killar är svin!! och nej detta handlar inte bara om mig utan många andra med...


ska fan inte skaffa ny kille på hela sommaren minst! så trött på alla idioter !


PMS?! nejdå^^


Ovido - Quiz & Flashcards