Direktlänk till inlägg 15 januari 2011

lite ändringar

Av kristina grönros roth - 15 januari 2011 19:15

som ni kanske har märkt har jag ändrat utseendet i bloggen lite   

är så trött på headern jag hade! har haft den sen juli ? och jag har inga program eller kunskap till att göra en ny haha ...


så får se ut så här så länge!

kanske ska börja blogga på blogg.se ist   

men vi får se   


o snart är jim här   

mys...  


min tatto

  

 
 
Anneli

Anneli

15 januari 2011 23:50

Hej gumman, Det är lätt att fixa sånt och de är super kul med. Jag har ett program om du vill ha :)

http://flickkkan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Veronika

16 januari 2011 17:13

Mysigt gjorde ni nått sspecielt sen, eller väntar ni till nästa månad? ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristina grönros roth - 22 januari 2011 14:49

byter till min andra blogg nu som emma har fixat!   här har ni en länk till min andra blogg :)   http://kristinagr.blogg.se/ ...

Av kristina grönros roth - 21 januari 2011 21:37


skönt med helg igen    sittter hemma hos världens bästa emma nu! har målat naglarna blåa igen    sen har vi suttit och gjort egna läppglas nu i ett par timmar    haha alla var typ ljusrosa med glitter i    imorgon skulle vi tydligen på n...

Av kristina grönros roth - 20 januari 2011 22:54


jag har inte loggat in på Kikkis blogg för o kolla hennes smilies    Hihi puss på världens bästa Kikki :D // emmmalindell.blogg.se                 haha xD ...

Av kristina grönros roth - 20 januari 2011 21:23


längtar tills på tisdag då lönen kommer! måste köpa silver schampoo och blekmedel... busskort först och främst!   buhu ... måste köpa nya p-piller på tisdag med! mina "hormon"tabletter är slut så jag äter sockertabletterna just nu, vilket betyd...

Av kristina grönros roth - 20 januari 2011 18:04


hmm har städat köket o så nyss! så nu är det fint där inne igen    men nu är jag lika uttråkad igen så funderar på om man ska städa någon mer stans! behöver iaf damsuga inne på mitt rum    även äta något efter som jag bara har ätit nån godis bi...

Ovido - Quiz & Flashcards