Direktlänk till inlägg 20 januari 2011

Godnatt

Av kristina grönros roth - 20 januari 2011 01:45

hepp försöka sova nu då!

legat o kollat på massa avsnitt av criminal minds :D 

o bäddat rent i sängen  :)


imorgon kommer krille hem också!

behövs städas här hemma med... hmm kanske får ta o städa köket eller nått imorgon då!


aja godnatt!


You can't keep a good girl down!


amanda o jag från feb förra året!

  

 
 
Lina

Lina

20 januari 2011 01:55

Criminal minds är de bästa som finns (efter Desperate Housewifes ;))

http://www.lvdp.blogg.se

 
Ingen bild

urb the one and only

20 januari 2011 02:59

ja du ska nog inte uggla så mycket film kicki he he.du får komma ut hit lukas pratat om de några gånger ha de bra nu//farbror din

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristina grönros roth - 22 januari 2011 14:49

byter till min andra blogg nu som emma har fixat!   här har ni en länk till min andra blogg :)   http://kristinagr.blogg.se/ ...

Av kristina grönros roth - 21 januari 2011 21:37


skönt med helg igen    sittter hemma hos världens bästa emma nu! har målat naglarna blåa igen    sen har vi suttit och gjort egna läppglas nu i ett par timmar    haha alla var typ ljusrosa med glitter i    imorgon skulle vi tydligen på n...

Av kristina grönros roth - 20 januari 2011 22:54


jag har inte loggat in på Kikkis blogg för o kolla hennes smilies    Hihi puss på världens bästa Kikki :D // emmmalindell.blogg.se                 haha xD ...

Av kristina grönros roth - 20 januari 2011 21:23


längtar tills på tisdag då lönen kommer! måste köpa silver schampoo och blekmedel... busskort först och främst!   buhu ... måste köpa nya p-piller på tisdag med! mina "hormon"tabletter är slut så jag äter sockertabletterna just nu, vilket betyd...

Av kristina grönros roth - 20 januari 2011 18:04


hmm har städat köket o så nyss! så nu är det fint där inne igen    men nu är jag lika uttråkad igen så funderar på om man ska städa någon mer stans! behöver iaf damsuga inne på mitt rum    även äta något efter som jag bara har ätit nån godis bi...

Ovido - Quiz & Flashcards