Alla inlägg under november 2010

Av kristina grönros roth - 30 november 2010 20:46

aja ne snart ska jag väl ta och gå lägga mig :P

skit trött hahah :)


kollat på ShF nu iaf! nu sitter man o snackar med sin pojkvän på msn :) saknar han väldigt mkt :)<3


aja ne jag tror jag somnar sittandes snart xD till o med ludde är trött :) ligger o sover breve mig just nu :)

Av kristina grönros roth - 30 november 2010 18:55

har inte bloggat på hela dagen (A)

aja har inte haft tid :)


men men är hemma nu iaf! smaskar i mig popcorn och är helt slut/trött ... börjar undra om det kan va att min  blodbrist/järnbrist har blivit värre eller om jag håller på och bli sjuk :P

är ju trött hela tiden nu :/ men men :)



min lilla syrra är ute och går med ludde just nu :P

va ju hos jessiie och kidnappade hennes lilla hund :) ska ha honom tills på torsdag:)


va med inka på knalleland lite.. hon köpte en klänning och jag en tröja och ett linne eller vad man ska kalla det!

lägger upp bild på det imorgon eller något :)


aja ne nu ska jag lägga mig o kolla på svenska hollywood fruar :) får snart sällskap av ludde:D


  

Av kristina grönros roth - 30 november 2010 00:42

här sitter jag med en kopp varm choklad!

har skola imorgon med, fast börjar inte förns 10:20   

så försöker bli soppas trött att jag kan sova! där av varm choklad ..


känner mig allmänt mjukis idag    mjukis byxor, over size t-shirt jag har fått av pappa, och min lille brors munktröja    och sen varm choklad till det ! hum just ja jag har ju faktiskt trosor på mig med    fast ingen BH , såååå obekvämt o va utan det  


Önskar att man hade sin underbara pojkvän här just nu    så hade man kunnat krypa ner breve honom o bara mysa   

men tyvärr får jag nöja mig med snuttetass inatt   






kollade nyss på ung & bortskämd!'

WTF trodde verkligen inte att lorenzo skulle åka ut    trodde verkligen att jean - pierre skulel åka ut    aja men men !

haha jag diggar han som kommer med alla kommentarer under programet(stavning)   haha vissa kommentarer är ju så klockrena   



aja har städat mitt rum lite fort nu! men nu ska jag iaf dricka upp chokladen o sen bädda om min säng för att sova!


godnatt!


sleten bild på mig från förra veckan!

  

Av kristina grönros roth - 29 november 2010 20:57

usch är verkligen trött helatiden nu :P

inka påpekade att jag till och med ser trött ut :) så hon tror att jag håller på och bli sjuk ^^ men det märker vi :P

hoppas jag kan få va frisk iaf :)


aja dagen har varit si o så :) men det behöver vi inte gå in på :)


imorgon ska jag iaf till borås och hämta jessiies hund ludde :)

behöver lite sällskap och ludde behöver få busa av sig lite och så :) o jessiie och simon behöver lite tid för sig själva ;)


så åker väl till borås imorgon efter skolan och hämtar ludde :P sen blir det tbx till borås på torsdag o lämna ludde :)


aja här kommer massa bilder jag har tagit under dagarna!


en bild på inka från idag!

   en bild på himlen (stavning) från idag  

smörgårtårta

 

bild på ett par av träden i borås stadspark

 

glögg o pepparkakor

   min kusin som sister o spelar vid min data   taget dagen innan all snö kom   lilla ludde bus :)   

Av kristina grönros roth - 28 november 2010 16:43

haha ja igår hade man riktigt kul :)

nu ha man världens träningsvärk xD + ett par blåmärken ;P

golvet va rätt halt där ute så jag halkade flera ggr xD


aja jag kinappade jim också haha ;D mysigt!


nu ska jag ner o hämta nått gott! o sen ska jag o inka lägga oss o kolla på one missed call :)

o bara va tjocka :)


ps va as gött o duscha ;)

Av kristina grönros roth - 27 november 2010 14:28

hopp tänkte blogga lite fort! detta blir nog ända inlögget idag :)

just nu är inka nere i köket och gör i ordning kakorna till kalaset vi har för pappa idag!

hon va lite rastlös så hon ville göra det haha ;)


aja jag vaknade iaf vid 11 idg! känns dock som att jag fortfarande sover xD e nog bara för att jag inte har druckit kaffe än (A)



aja ska smaska i mig massa smörgåstårta sen  :D 


och sen ikväll blir det att dra till åsarp :) haha blir första gången jag är där xD

ska ju på jims fest :)

inka e redan jätte taggad o så xD haha lite små kul ;)


aja använde mitt silverschampoo igår :P fy fan vad lila jag blev ihåret efter år xD

duschade idag med! så e inte lika lila nu tur nog :)



aja ne får dra ner igen o dricka KAFFE!!


ses i dimman.--


  

Av kristina grönros roth - 27 november 2010 01:02

ska snart sova! ska bara snacka med en kompis i skype lite först   

hade det väldigt kul idag iaf ^^

satt dock fast i en bilkö i 2 timmar pg av en olycka med hästtransport...

så vi hann inte dra till H&m och så..

men blev iaf knalleland för att gå till bolaget! sen åt vi på donken, sen vidare till ica maxi o handlade brunkreme,conceler, nya skor :D ett halsband och armband :) + massa läsk ;D



imorgon blir det iaf fest :) emma glöm inte smsa mig imorgon angående skjuss :)



aja sov så gott sen! pusspuss

Av kristina grönros roth - 26 november 2010 11:59

usch du är så jävla falsk! tror du verkligen att jag går på alla dina lögner?

jag lärde mig för längesen att se hur du ljuger! jag tror tyvärr inte på ett ord av vad du säger! gå till någon annan och lura i dom dina lögner ! jag vet precis hur du är som person!

jag är så trött på dina lögner nu -.- du vill så gärna va vänner ! lär dig först vad ärlighet är för något! för det verkar inte ens finnas i ditt ordförråd   




snart får väl man fixa i ordning sig    kommer bli trevligt idag! får väl se vad det bli att jag äter ? lär inte bli något nyttigt iaf   

inka är i stan vid kl 1 och sen kommer hon hit när hon har kollat om sina pengar har kommit in osv   


sen går bussen 16,14 från stan till borås   

får väl se om man hittar något kul! jag ska iaf ha brunkreme och dom där underbart snygga örhängerna   

och självklart en present till pappi med  



aja här har ni en låt jag hittade igår som jag tjatar sönder   


&

Ovido - Quiz & Flashcards