Alla inlägg under september 2010

Av kristina grönros roth - 12 september 2010 00:15

så här lycklig har jag inte varit på riktigt länge :) kommer inte ens ihåg när jag va så här lycklig sist :P

o de e mest tack vare jim jag är så här lycklig:) självklart tack vare mina underbara vänner också ^^


--------------------------------------------------------------


haha funderar på om jag ska sova strax :P ahhh xD sova före kl 3 på en helg har inte hänt mig på länge xD denna helgen blir den första gången på flera månader jag sover tidigt:P


aja jag har hunnit kolla på 2 filmer nu iaf :)

in to the blue 2 och letters to juliet :)


har ju pendlar mellan filmen o facebook så har ju pausat o så undertiden ^^

o nu hålelr jag på o laddar ner whi did i get married too ? , har precis fått ner en film som heter twelve :) verkar bra^^ en av killarna från gossip girl e en av huvudrollerna :D


hmm aja just ja jag skulle ju ta kort på mina naglar med så ni fick se hur jag har dom nu :P ehh jag gör de imorgon ist xD



hmm ha de gött småttingar :)

Min sötnos   

  

Av kristina grönros roth - 11 september 2010 19:58

hmm funderar på om jag ska gå till skolan samma dag som när jag åker till bulgarien! flyget går ju inte förns 18.10 på kvällen o när vi drar till flyget vet jag inte..


men jag har ju prov samma dag i psykologi.. man kan ju iaf gå o göra provet eller hur ? för det är ju direkt på morgonen.. alltså kl 8 ... är väl ändå smartast o gå och göra provet o sedan dra hem o fixa i ordning de sista...



o sen funderar jag även på o dra till skolan fredagen när jag har kommit hem :P kommer ju hem ahh på torsdagen 01.10 fast blir ju igentligen fredag natten då med,, har ju ändå bara en lektion på fredagen :P


hmm vi får se jag lär hinna ändra mig 10000 ggr om ändå:)




hmm o jag gör absolut inget intressant nu :P sitter här i en röd stor munktröja o röda siden kallingar xD myyyysigt.. hmm ner o hämta något o dricka o lite jordnötter o smaska på :)


ha de gött !

taget med min simpla mobil kamera:P

  

Av kristina grönros roth - 11 september 2010 16:31

haha känns mysko och faktiskt inte festa för engångsskull :P blivit väldigt mkt festande i sommar :P så skönt o ta det lugnt denna helgen! har ju varit så otroligt trött med..


så jag vaknade kl 11 nu i morses , gick ner o bokade om min tandläkartid, sen gick jag upp o smsa lite med jim :) o sen somnade jag o snuttetass xD så vi låg o sov till kvart i 4 :)


sen dess har jag suttit här ^^

ska lägga mig under mina täcken igen o mysa lite med min älskade katt o glo på nån film!


slööö lördag o jag gillar de faktiskt!


aja här har ni en as go låt jag hittade innan med ett av mina favorit band :)

lyssna och njut :)


&


Av kristina grönros roth - 11 september 2010 00:15

då har jag varit med jim :) va med han när han köpte en tröja på stan o så gick vi en liten stund där sedan:) träffade även kim så vi stog o snackade en liten stund :)

sen drog jag o jim till ica där han köpte sina cheeze ball (blää :P )


sedan hem till mig o kollade film, grejjade med våra mobiler o myste osv :)

alltid lika trevligt när han är här :)


imorgon blir de iaf tandläkaren 11.50 ( ja tro de eller ej på en lördag:O) min sista tandläkartid där jag slipper betala:)

sedan ska jag väl hem o städa rummet o tvätta lite kläder osv..

blir en lugnt dag imorgon med :)


hmm aja ne nu ska jag fixa till sängen lite :P hmm mitt lakan o "mini"madrasser åker typ alltid av sängen av nån annledning :O så villt sover jag väl inte ?

har ju inte ens sovit inatt haha :P


hmm aja sen blir de iaf o kolla på true blood tror jag o strippa lite ^^

ligga bara i underkläderna myyysigt (Y)



aja ne ha de gött!


  

Av kristina grönros roth - 10 september 2010 06:47

haha jag e smått förvirrad.. vet inte om jag har sovit eller inte?

tror jag har bara halv sovit hela natten.. har typ legat o tänkt på min sötnos hela natten:)

känns iaf nu som om att jag har sovit så jag måste ha legat o drömmt eller något haha :P

gulligt^^


åhh vad jag saknar honom :) den bästa som finns:)  


aja ska ner o göra lite kaffe mocca strax har jag tänkt mig!

sedan blir de väl o sätta upp håret igen :) skiter i att de ser dumt ut xD ska ändå bara va i skolan i 2 timmar och 20 minuter:P sedan hem o dusha:)


sätta på sig lite maschara o roughe... sätta på sig nått mysigt i klädesväg..

o sen vidare till bussen :)


haha just ja detta blir den första helgen på väldigt länge där jag faktiskt inte har bestämmt att festa eller något :P har tänkt o ta de lugnt o så:) tar de som de kommer i helgen:)

e inte direkt på fest humör:)



aja ne har inte tid o sitta här nu :)


ni får ha de så bra!


Kram kikki


Jim   

  

Av kristina grönros roth - 9 september 2010 21:46

hmm finns typ inget intressant o skriva :P

har ju som sagt sovit i ca 3 timmar xD 

o sedan spelat lite world of warcraft :)


nu sitter jag o snackar med sötnosen på msn :p

o har en trött kissemiss bakom mig :)


imorgon har jag bara en lektion på ca 2 timmar :D gött! :)


hmm o nu finns de typ inget mer o skriva :P


Av kristina grönros roth - 9 september 2010 16:18

orkar inte fundera ut rubrik nu heller..

aja trött som as e jag idag med.. har sovit dåligt inatt.. typ vaknat varannan timma för att kolla på klockan så jag inte skulle försova mig haha xD vilket va nära på att jag skulle göra ändå :P men hann vakna kvar i 7 så de va ingen fara:)


har varit duktig idag o varit på ALLA mina 3 lektioner^^, stolt :D

först va de psykologi, sedan samhälle så jag satt o små pratade med leffler o jaqueline efter som jag satt breve dom 2 :) sedan va de datakunskap.. vilket va otroligt drygt !

bara prata helatiden så jag höll på o somna -.- o vi va BARA 3 svenskar i hela klassen :O

men men..


skulle åkt till jessie idag, men jag skrev till henne att jag orkade inte åka in til borås idag efter som jag är så trött:/ men hon sa de va lugnt:) så jag ska dit nästa vecka ist :)


aja nu ska jag sova lite iaf! så uppdterar senare!


ha de gött ! 


  

Av kristina grönros roth - 8 september 2010 22:32

aja ett sista inlägg för idag då :)

hmm min katt har varkligen varit "mammsjuk" idag:P typ sovit med mig sen igår o har nästan varit med mig helatiden sen jag kom hem från skolan.. o nu ligger han bakom mig o väntar på att jag ska komma o lägga mig så vi kan sova :)


imorgon blir de psykologi,samhälle o datakunskap! roligt roligt..  fasktiskt helt okej lektioner!


hmm ikväll har jag suttit o pratat lite med jim på msn :) trevligt :) saknar han massor! :)


o så ringde inka en snabbis innan.. tro de eller ej har bara pratat me henne 2 ggr idag:P

jag har varit otroligt trött idag med o då e jag inte spec pratglad i tele :P brukar inte vara de annars heller:P men men..


aja ne sova som sagt!


Godnatt på er o ha en trevlig fortsatt kväll !


Ha de gött!


tagen idag!

  

Ovido - Quiz & Flashcards