Alla inlägg den 18 november 2010

Av kristina grönros roth - 18 november 2010 22:59

trött som as, känner mig helt död   

hade jätte kul med jessiie idag iaf   


imorgon ska jag träffa inka en liten stund på dage, o sen på kvällen ska jag till jim o sova där    myyyyys!


har inge mer o skriva nu! natti


  

Av kristina grönros roth - 18 november 2010 13:11

hopp nu sitter jag på datakunskapen.. lärarna här e sååå knäppa o kan inte hålla koll på något :S

ena sekunden är lektionen inställd o sen har vi tydligen lektion ändå o nu vet dom inte om vi har lektion eller ej. dom vet bara att vår lärare e försenad och vi är bara 4 pers på lektionen också   


jag tror iaf att när min lärare kommer så lär han säga att vi får gå hem,   


aja sen vid kl 4 ska man ta bussen in till borås iaf    vara med jessiie, först blir det att dricka kaffe hemma hos henne o sen ska vi dra till knalleland och kolla julklapp åt hennes kille   


sen får vi se vilken buss det blir att jag tar hem    tror inte att jag kommer hinna hem för att kunna snacka me jim på msn iaf    får smsa honom ist   



hmm aja ne har inget kul o skriva idag tyvärr    så här får ni lite ego pics jag tog innan me camen   


       

Ovido - Quiz & Flashcards