Alla inlägg den 9 april 2010

Av kristina grönros roth - 9 april 2010 18:31

aja detta blir en "vit" helg för mig :) skulle igentligen åkt till jessie i helgen men efter som jag e sjuk så stannar jag hemma ist :/ kanske får åka dit nästa helg eller något :)


har sovit skit dålig inatt. haft en sur katt som har gått o mjauat hela natten för han inte fick gå ut.. men nu har jag iaf släppt ut honom :)


haft besök av jocke o darle idag :) alltid lika mysigt o kul när dom e här ^^, drack kaffe satt ute i solen en stund o sen på våran alltan där det va 30 grader :P


men men dom åkte väl för en halvtimma sen :P


ska nog sova en stund nu när jag inte har ont och så ^^ är ju bäst o sova medans man kan (Y)

äta orkar jag itne idag heller.. igår åt jag 2 mackor de va allt.. jag orkar ju aldrig äta när jag e sjuk... vilket jocke hatar hahaha :P kul att han fortfarande bryr sig om mig eller så :)

sen mamma klagar på att jag inte har ätit.. hon försöker alltid tvinga i mig mat när jag e sjuk... men hon lyckas aldrig ;)

men men kanske äter lite mer sen :) och nej jag har ingen ätstörning vad jag vet!! jag e bara sån .. äter typ inget om jag mår dålig eller e sjuk..


men men kanske uppdaterar sen ;)


pusshej

angelica och jessi :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards