Direktlänk till inlägg 28 april 2010

Onsdag

Av kristina grönros roth - 28 april 2010 15:30

har väl hänt rätt mkt idag :)


va på möte på ryttershov. dom sa att dom itne kunde lova att jag skulle få sommarjobbet, efter som så många har sökt och dom har inte fixat sina scheman än så dom vet inte hur många vikarier dom behöver. men dom skulle iaf ringa nästa helg o berätta om jag har fått det eller inte..


sen ringde jag inka, så vi bestämde oss för och fika :) lilla sandra hängde självklart med också :) myysssigt..

sen köpte jag cigg åt mamma.

sedan drog alla 3 upp till skolan och va med kai pulli o jocke,,

sedan ner till stan och va med dom mer :) sen kom min o inkas buss så fick en jätte mysig kram av jocke(han luktar alltid jätte gott :$) sen fick man kram av bumbibollen med:)


sen hem druckit energidricka.. ska snart in till stan igen.. ska hämta ut mina älskade skor jag har beställt :D

o sen ska jag träffa världens bästa carro! har itne träffat henne på ett år nu :/ men jag ska iaf träffa henne och hennes äldsta dotter tindra på 4? år är hon nu tror jag.. och sedans hennes nykomling nemo som bara är nån vecka gammal :)


mikaela ska självklart också vara med :)


sedan hem ta de lugnt.. imorgon är det en jävligt lång skoldag som jag måste orka mig o gå upp till.. så blir och sova tidigt!!



här är iaf skorna jag har köpt :)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristina grönros roth - 22 januari 2011 14:49

byter till min andra blogg nu som emma har fixat!   här har ni en länk till min andra blogg :)   http://kristinagr.blogg.se/ ...

Av kristina grönros roth - 21 januari 2011 21:37


skönt med helg igen    sittter hemma hos världens bästa emma nu! har målat naglarna blåa igen    sen har vi suttit och gjort egna läppglas nu i ett par timmar    haha alla var typ ljusrosa med glitter i    imorgon skulle vi tydligen på n...

Av kristina grönros roth - 20 januari 2011 22:54


jag har inte loggat in på Kikkis blogg för o kolla hennes smilies    Hihi puss på världens bästa Kikki :D // emmmalindell.blogg.se                 haha xD ...

Av kristina grönros roth - 20 januari 2011 21:23


längtar tills på tisdag då lönen kommer! måste köpa silver schampoo och blekmedel... busskort först och främst!   buhu ... måste köpa nya p-piller på tisdag med! mina "hormon"tabletter är slut så jag äter sockertabletterna just nu, vilket betyd...

Av kristina grönros roth - 20 januari 2011 18:04


hmm har städat köket o så nyss! så nu är det fint där inne igen    men nu är jag lika uttråkad igen så funderar på om man ska städa någon mer stans! behöver iaf damsuga inne på mitt rum    även äta något efter som jag bara har ätit nån godis bi...

Ovido - Quiz & Flashcards