Alla inlägg den 6 januari 2011

Av kristina grönros roth - 6 januari 2011 16:05

jupp lilla jag har gått o blivit optimist ? eller ja posetiv av mig iaf ^^

vrf gnälla över minsta lilla osv ? : visst vem som helst är gnällig ibland xD men vissa som jag känner e gnälliga typ varje dag :P


men men ^^ det snöar iaf :D vilket betyder mer jobb (a)

jag har nästan ingen träningsvärk kvar ^^ vilket e as gött :D

jim sov här inatt! och det va underbart ;D myste helanatten :P haha o jag va uppe i 24 timmar xD ömh somnade rätt fort sen vid kl 5 då vi bestämmde oss för att sova haha :P


sen låg jag o han o sov fram till halv 2 idag xD haha han som ALDRIG brukar sova så länge annars :P han brukar vakna mellan 9-11 i vanliga fall :P men men vi sover väl bäst när vi sover tsm :)

ska va med han i helgen med haha :D gött!


hmm har hjälpt mamma lite med tacogrytan iaf som vi ska äta idag :) gottit! ska ha det med mig till jobbet imorgon med :)



inka kommer hit sen ikväll igen :P hmm får nog ta o sluta vara sura på varandra snart ? eller vad säger du ? onödigt o bråka över småsaker.. men man blir lätt irreterad på varandra när man e så mkt med varandra tyvärr.. innan va vi as tajta o ni glider vi bara mer o mer isär... inte så kul nej.. men BÅDA måste faktiskt kämpa i inte hålla på o gnälla helatiden... eller kanske försöka sluta med saker som irreterar varandra... som jag skrev i rubriken always look on the bright side of life! va glad över att du har ett jobb o ett ställe o sova på... du hade fortfarande haft de tufft om jag inte hade hjälpt dig med allt detta eller hur ? så du borde inte vara så sur o gnällig .. va glad ist även om de e kallt o du har träningsvärk.. prata om roliga saker på jobbet så glömmer du allt det!  o ja jag vet att du e sur , vissa skvallrar faktiskt till mig att du e sur men du kanske inte har tänkt på att jag faktiskt pratar med våra gemensama vänner fortfarande ? 


meeen nu orkar jag inte skriva mer är hungrig så ska kolla hur de går med maten :)


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards