Alla inlägg den 17 januari 2011

Av kristina grönros roth - 17 januari 2011 20:35

idag har man jobbat från 07-16   

känns i kroppen för idag har de varit väldigt tungt haha !

men gött de iaf   


aja nu är man ledig hela veckan bara för de finns inga mer tak o "skotta" eller om jag kallar de "hämta snö / lämna snö" .. vi är klara på alla ställen nu    men skulle bli jobb nästa vecka tydligen iaf    skönt o försöka få sova ut lite! är hur trött om helst hahaha...


efter jobbet så gick jag direkt o satte igång en maskintvätt    och efter det la jag mig o solade i solariumet lite    orka va vinter blek ?!

sen blev de en lång skön dusch med hårinpackning i håret! så nu mår mitt hår prima    efter duschen blev det även att ha en rengörande ansiktsmask! skööönt !



hmm stör mig på att jag typ aldrig blir hungrig längre eller har nån direkt matlust... fick tvinga i mig dom 4 mackorna jag hade med mig till jobbet   

men nu e jag må hungrig iaf ! bra de ska kolla sen om jag hittar nått gott o äta...



men först ska jag måla klart mina tånaglar   


ha de gött!

denna färgen blir de på tånaglarna

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards