Alla inlägg den 7 januari 2011

Av kristina grönros roth - 7 januari 2011 22:16

ItaloBrothers – Radio Hardcore - Video Edit as bra låt   



hmm har solat,tvättat,kollat film och målat naglarna nu iaf   

funderar på om jag ska passa på och duscha också   

känner mig inte så jätte fräsh efter dagens arbete haha   


mamma hade iaf varit snäll o satt min tvätt i torktummlaren efter som jag hade HELT O HÅLLET glömt bort den   


men nu har jag iaf varit nere o satt i en ny maskin tvätt(sista maskinen)


hmm jag e väldigt sugen på o köpa nya "trosor" typ hipsters   

Älskar hipsters! hmm tror inte man kan ha för mkt underkläder   

jag som byter underkläder as ofta haha   

har hur mkt underkläder om helt igentligen   

men känns som att det itne är "tillräkligt" tur nog har jag present kort på H&M för 600 kr   

vill även ha MASSA nya nagellack   



mkt man vill ha igentligen    ehh får väl se vad jag köper! men trosor e ett måste iaf    


aja ne nu ska jag vara lite social mot jim på msn   

ha de gött!


en bild jag tog på jobbet idag! soluppgång

  

Av kristina grönros roth - 7 januari 2011 18:21

hopp då sitter man här o chillar lite    e jätte trött efter dagens arbete   

har bara hunnit fixa tvätten åt mamma o sen har jag typ bara suttit här ?..

hmm aja tänkte gå o "vila" lite i solariumet snart   

Tycker jag har förtjänat det   


vette fan va som händer ikväll iaf    blir nog bara o ta de lugnt !

ska även bädda om sängen också + att jag håller på o tvätta min tvätt nu med haha    bäst o passa på när man ändå har tid till de   


Saknar min emma faktiskt också     


men men nu när det är helg så kan jag kanske försöka blogga lite mer   

så ha det gött så länge!


2 små apelsiner på nyår    min kamera på mobilen som blir små cp ibland   

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards