Alla inlägg den 12 januari 2011

Av kristina grönros roth - 12 januari 2011 21:14

ska nog sova om en stund!

hah har feber så är as trött   


men jag ska fane mig jobba imorgon ändå !!!


har så svårt och bestämma mig  

har bestämt mig iaf för att inte köpa dataskärm denna månaden ! 

klarar mig med denna en månad till haha   


men ska iaf köpa en digitalkamera   

och här är problemet! jag kan inte bestämma mig över vilken jag vill ha !


funderar på denna som jag verkligen ville ha när den kom ut! (då jag gillar o ta egokort) den kostar 1190 kr på netonnet! inget minneskort ingår dock så det får man ju köpa till   


  



  • 12 megapixel
  • Dubbla LCD, 3 tum bak, 1,5 tum fram
  • 5x optisk zoom
  • HDMI-kontakt
  • Digtal och optisk bildstabilisering
  • Medföljande tillbehörLaddbart batteri SLB-07, laddare SAC-48, AV-kabel SCC-AV20 (info om fler tillbehör saknas)
    Medföljande programvaraIntelli Studio

    hmm någon som kan hjälpa till o bestämma vad för digital kamera man ska köpa ?    får alltid beslutångest !


    aja målade naglarna idag! ovanligt ? neee   


    och här har ni bild på resultatet!


    nagellacket heter iaf red nail! Godnatt!


      


    Av kristina grönros roth - 12 januari 2011 12:56

    blev inget bloggande igår   

    va skit trött verkligen och had einget spec o skriva ändå!


    idag blev det inte och jobba iaf.. när jag vaknade hade jag väldigt ont i mina handleder, så jag valde och stanna hemma idag..

    men nu när jag vaknade vid kl 12 så känndes dom bättre iaf så blir väl att jobba imorgon då   


    hade ont bara för jag o veronika hade tått och "brutit" snöblock och is hela dagen med varsin spade    så ja det tog stryk i handlederna utav det    hon hade också ont när vi åkte hem , men tror hon jobbade idag iaf   


    hmm aja ska snart kolla på film tänkte jag! sedan duscha o lacka om naglarna   


      

    Tidigare månad - Senare månad
    Ovido - Quiz & Flashcards