Alla inlägg den 18 januari 2011

Av kristina grönros roth - 18 januari 2011 15:13

det var skönt att sova ut idag   

men nu har jag legat i sängen för länge   

ska ner o kolla läget o fixa med min tvätt lite!

även kolla vad det blir för mat idag   


har laddat ner season of the witch idag iaf    får se om det är bra kvalite sen!

väntar på att burlesque ska bli nerladdad också    får hoppas det är bra kvalite! vill verkligen se den   


är sugen på att baka chokladkaka eller något! men tyvärr har vi inget strösocker eller ägg hemma    o mamma/pappa har nog ingen lust att åka o handla det    jaja jag klarar mig nog   



blir bara så rastlös när jag inte jobbar hahaha !


aja ne ner till tvättstugan! hörs senare!


Älskar dig min mupp!

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards