Alla inlägg den 13 januari 2011

Av kristina grönros roth - 13 januari 2011 20:52

sova om 10 min ca!

tänkte att man skulle sova ut lite å man inte är så värst trött imorgon efter jobbet   

sitter och lyssnar på bullet for my valentin just nu! bra musik! e på sånt humör idag , så att jag bara lyssnar på sån musik!


saknar jim väldigt mkt     Önskar att han va här nu! vill gosa ner mig i hans famn!

Saknar även emma väldigt mkt !!! måste ses snart ju !!  



imorgon är de iaf jobb, efter det har jag inget planerat    så tar helgen som den kommer!

aja ne godnatt på er !



Bullet For My Valentine – Your Betrayal

Bullet For My Valentine – The Last Fight

Neverstore – Shallow Beautiful People

Good Charlotte – The River (featuring M. Shadows and Synyster Gates)

Creed – Higher

Jay Smith – Enter Sandman

Seasons After – Cry Little Sister

Volbeat – Fallen - Edit

Sick Puppies – I Hate You

Sick Puppies – Too Many Words

Sick Puppies – You're Going Down

Sirenia – Lost In Life


  

Av kristina grönros roth - 13 januari 2011 19:02

funderar på att tvinga min lille bror att massera mina axlar sen   


denna dagen har gått ganska bra, ,men även gått as snabb   

lyckades "sträcka" en muskel i smalbenet idag    så kan inte "böja" foten upp mot smalbenet    haha men de går väl över   


första jag fick göra när jag kom hem va att klippa bort limmet som inka hade i sitt hår efter hon hade fått et isblock i huvudet, som hon sedan var tvungen o limma ihop! haha det va verkligen inte fräsh o klippa bort de   

sedan la jag i mer blekmedel i hennes hår efter som hon vill bli blond   


occccch nu är det mat så måste dra!


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards