Alla inlägg den 8 januari 2011

Av kristina grönros roth - 8 januari 2011 13:04

snart kommer jim hit då   

jag har lovat honom o följa med på någon släktmiddag hos hans moster   

haha nervös ohhjaa .. så e det när man e blyg o så   

sen ska jag sova hos honom inatt med! så blir inte mkt bloggande för mig idag   

meeeen jag tror ni överlever   

skriver ju inte direkt något intressant för er ändå  


dumma katt som väckte mig kl 9 i morses    o sen när jag gick ner för att slänga ut honom , så skrämde mamma halft ihjäl mig  

gick i trappan med snuttetass i famnen (trodde mamma låg och sov) en hörde jag plötsigt hur någon säger "vad gör du uppe redan?" shit trodde verkligen att hjärtat skulle hoppa ut ur bröstet på mig   


men men sen kunde jag inte somna om så låg o "halv" sov fram till kl 11   

o nu har jag klätt på mig , sminkat mig och plattat   håret 


hmm aja kanske bloggar hos jim    meeen tveksamt   

så ni får ha det så bra så länge !

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards