Alla inlägg den 19 januari 2011

Av kristina grönros roth - 19 januari 2011 16:39

hmm tar det bara lugnt o så idag   

ligger och kollar på massa avsnitt från criminal minds!

men nu har jag varit ner med mina sängkläder till tvättmaskinen! 

tyckte jag behövde tvätta dom !

har 2 olika lakan jag "pendlar" emellan.. men nu har fanny snott mitt blåa    eller ja mammas igentligen men ändå! min säng är ju soppas bred så behöver extra stora lakan   


så jag får tvätta mitt ljusbruna nu o bädda rent med den sen igen haha! men men så länge den är ren så gör det inget!


ska även sola sen    fuska lite haha, hatar o vara blek!

men som emma säger jag är ´hennes neger hahaha....   

och hon & jim är mina blekfisar!



ne nu ska jag fortsätta k0lla på criminal minds!


ha de gött!


taget för exakt ett år sedan

  

Av kristina grönros roth - 19 januari 2011 04:09

blööh vaknade vid kl 2   

kunde inte somna om heller ! fuck ...


gick ner o hämtade en macka, en knäckemacka o en bit av min chokladkaka jag bakade innan !

satte mig o åt det till ett avsnitt av criminal minds från sesong 6   


är små trött nu iaf! men inte soppas så att jag kan sova dock!

så ska kolla ett till avsnitt o sedan sova!


hade velat mysa ner mig breve jim    men tyvärr ligger han ju i sin säng hemma hos sig efter som han ska jobba    får väl se när vi träffas igen    senast nästa fredag blir de iaf! men hoppas på att vi träffas innan dess   


aja här får ni 2 bildern från idag! + en från igår


hehe snuttetass var rätt trött av sig igår (mitt täcke man ligger o myser med)

   målade naglarna så här idag! aaaaand i love it! lite party stuk över dom   o min super lyckade chokladkaka med chokladglasyr    


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards