Alla inlägg den 1 januari 2011

Av kristina grönros roth - 1 januari 2011 18:29

lite kort om mitt nyår då!

åt lite god mat här hemma med emma & familj..

sen drog vi vidare till trädet och drack och roade oss ^^ var riktigt lyckat :) det ända tråkiga som hände var att någon stal mitt armband jag fick av jim :/ så jag var jätte ledsen ett tag där! 

men en drack jag för MKT o alla försökte få mig på bättre humör igen vilket dom lyckades med ända tills jag däcka en stund i fotöljen haha xD

sen drog vi o sov jag o emma :)


sen kom vi hem till mig vid kl 5 ca idag.. har duschat o så!

vi köpte även skärtlappar(stavning) på ica för vi tänkte roa oss sen om vi orkar haha :)

våra killar är ju upp i sälen o roar sig :P


just nu är jag as trött i huvudet o så! men men kanske inte kontigt efter som jag har varit så otroligt bakis heladagen! men men det är över nu iaf...



blir mys,godis och godmat sen med emma :) mamma o pappa har sin bröllopsdag idag! så nu har dom varit gifta i 19 år :)


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards