Alla inlägg den 5 januari 2011

Av kristina grönros roth - 5 januari 2011 19:41

är på riktigt bra humör ^^ även fast jag o inka har bråkat massa idag! men så kan de bli när man är för mkt med varandra!


iaf denna dagen har varit skit rolig på jobbet :) varit med chefen ,dennis en hel del :P haha dom är för roliga dom :)

en lärde "blattarna" oss arabiska och vi lärde dom mer svenska :P haha as kul xD

vi fick wasim att gå fram till pappa o säga jag älskar dig, sug min kuk och du är bög xD hahaha as kul o se pappas reaktion :P


sen kommer jim snart hit med :D sova ihop idag ^^ myyyys :D han fick vara ledig imorgon ändå! ska kyssa ihjäl han haha ;)


hmm min hårfön gick sönder innan :O så måste klara mig utan hårfön nu till jag får min lön den 25:e :P

mitt hår komemr få vila rätt mö då hahaha :)


aja ne hitta på nått annat nu :) kanske dricka kaffe ? xD


pusshej


har inte orkat borsta håret än haha :P har bara fönat de :P

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards