Alla inlägg den 16 januari 2011

Av kristina grönros roth - 16 januari 2011 20:14

hopp snart sova då! 

men först ska jag kolla på 1-2 avsnitt av top model sesong 15    gillar dock bara o kolla på dom 2 första avsnitten i sesongen då dom ska "ändra" tjejernas utseende    hihi dom tjejer som börja gråta när dom klipper av deras hår   

skadeglädje ? nahe   


sitter o lyssnar sönder en av mina favorit låtar från filmen dear john! åhhh å bra!  dear john är nog den ända "kärleks"filmen jag faktiskt gillar   

så tänkte dela med mig av låten till er   


ha det bra och sov gott !

&

Av kristina grönros roth - 16 januari 2011 17:40

usch då var det söndag igen   

denna helgen har gått för fort!


igår kom jim iaf hit som ni vet   vi låg o myste o kollade på film, åkte in till stan o köpte till gottit till o ha till filmen o så    massa godis o chips !

sen myste vi heeela natten lång! vi somnade väl runt kl 5 i morses   

han vaknade en timma innan mig, sen väckte han mig genom att pussa på mig    sååå mysigt !!


sen åkte vi in o åt pizza i stan    o hem till mig sen igen o kollade på något kockpogram (stavning)   och åt godis till det!


hmm han åkte hem för en liten stund sen    kommer sakna honom massor! får se när vi kan träffas nästa gång !    för helgen som kommer ska jag troligen vara med emma o jim ska festa med sina vänner   


men men nu måste jag iaf tvätta! usch 


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards