Alla inlägg den 10 januari 2011

Av kristina grönros roth - 10 januari 2011 18:58

orkar inte blogga igentligen    men gör det för er skull!

jobbat idag då! dagen gick as fort     en timma innan vi skulle sluta så kidnappade jag veronika    så vi gick o pratade o jobbade samtidigt då    trevligt trevligt! så nu tyckte en av "cheferna" att hon borde byta till min grupp ist    så från och med imorgon är hon i min grupp ist   


hmm undra hur jag ska kunna hålla mig vaken tills jim loggar in på msn    kan somna sittandes just nu   

har ju bara sovit 4-5 timmar inatt    vaknade 02.50 och kunde inte somna om sen    jaja sånt som händer !


jag SKA lyckas hålla mig vaken så jag kan skriva lite med sötnosen   



jag målade naglarna igår kväll iaf ! as snyggt nagellack verkligen    ÄLSKAR det! min nya favorit tror jag   

blå metallic   


och här får ni bild på resultatet! 


ps bloggar mer imorgon ist! ha de gött !


Jim



Nagellacket heter spending cash whit carl (köpt på h&m)

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards