Alla inlägg den 2 januari 2011

Av kristina grönros roth - 2 januari 2011 22:13

sova strax då! ska trotsallt upp kl 5 imorgonbitti!

kommer dock bli svårt o somna efter som jag o emma gick upp halv 2 idag haha :P

men måste iaf försöka.....

inka ska sova på soffan idag med haha :P bara för att hon ligger o hostar å mkt o då kan inte jag sova :P så hon e snäll o sover på soffan ist :)

så jag delar säng med snuttetass inatt ist :)


sitter iaf o snackar me pojkvännen på msn! gött ^^


men men sov så gött alla :)


  

Av kristina grönros roth - 2 januari 2011 18:34

hopp då sitter man själv här nu då :)

emma åkte hem för en stund sedan :P har varit roligt o ha henne här :)

o snart kommer inka igen för det är ny arbetsvecka imorgon!


har hunnit städa mitt rum nu med ^^ skööönt :) tänk om det alltid kunde se ut så här :/ men dock så blir det jätte snabbt stökigt när man bor 2 personer på en sån liten yta :/ väldigt tråkigt :( o inte alltid jag orkar städa efter jobbet eftersom jag går upp kl 5 på morgonen och kommer hem från jobbet ca kl 6 ... så man är rätt trött haha :)


men men nu är det iaf städat! så får hoppas att det håller sig så här ett tag! 


woho jim komemr hem från sälen redan idag :D haha super glad (A) så nu komemr jag kunna snacka med han på msn i skype igen :D  saknar honom otroligt mkt :( 1 vecka sen jag träffa honom ist idag :/ men men :) 


Jim   


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards