Alla inlägg den 14 januari 2011

Av kristina grönros roth - 14 januari 2011 23:24

tänkte blogga lite medans pommes:en är i fritösen!

va skönt och sova en stund innan    men e fortfarande trött   

målade naglarna innan iaf    så slänger upp bild på resultatet + bilder på ALLA mina nagellack förutom 1 om har försvunnit mystiskt nog idag   


sitter iaf o snackar med pojkvännen på msn    blir o träffa honom imorgon    Längtar   


hmm kommer inte på så mkt mer att skriva så slänger upp bilderna ist! 


4/5 av dom som jag köpte sist

           och detta är resultatet från dagens lackning! är dock itne direkt nöjd då resultatet på naglarna va inte samma som det va i flaskan! mkt snyggare i flaskan :P   

Av kristina grönros roth - 14 januari 2011 19:04

då var det Äntligen helg!

ovanligt att jag är trött ? inte så va   

funderar på om jag ska lägga mig och sova till kl 9   


hade varit skönt!

har ingen matlust heller så skippar maten tills jag har vaknat iaf !

är på allmänt myshumör , saknar min pojkvän otroligt mkt!, saknar min bästa kompis emma   , är trött, har haft feber hela dagen , osv osv hahaha ... blir sån när jag e extremt trött   


hmm sova är en bra ide! så tänker göra det nu ! 


Ps idag har jag och jim varit tsm i 5 månader    och många många fler kommer det att bli! finns ingen som är mer underbar än jim!! Älskar han så otroligt mkt och är jätte glad över att jag har honom   



  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards