Alla inlägg den 9 januari 2011

Av kristina grönros roth - 9 januari 2011 18:46

då är man hemma   

helgen har varit helt underbar! var ju med jim på släktmiddag hos hans moster igår! haha o jag va blyg som vanligt    men åt iaf jätte godmat o drack vin o så    men jim kunde tyvärr itne dricka efter som han körde, stackarn   


sen åkte vi iaf hem till honom (sov ju där inatt) myste och kollade på pirates of the carribean(stavning) , haha somnade dock i slutet av filmen på jims axel haha   


idag åkte vi iaf till borås jag o jim    upp till farmor o farfar en liten stund och åt smörgåstårta , sedan ner till knalleland! krille följde även med oss (han va as jobbig o pinsam   ) , jag tänkte att jag skulle lägga upp bilder åt ser så ni får se vad jag köpte   


iaf jim köpte mjukisbyxor idag    det behövde han efter som han inte har några   

sen körde han hem mig o bror min   


och nu har jag städat mitt rum , skriver med emma på fb , fixat med tvätten, kollat igenom fb om det har hänt något kul, läst världens bästa emmas blogg   

o strax ska jag gå o duscha   


men men här har ni bilderna iaf!


hårinpackning!

   ny ögonskuggsborste    ^3 st facemask   nytt puder efter som mitt andra håller på o ta slut nu   ögonfransfärgning (svart ofc )   Nagellack      hudlotion som luktar hallon ^^   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards