Alla inlägg den 4 januari 2011

Av kristina grönros roth - 4 januari 2011 21:35

hinner blogga en gång till iaf :)

har hunnit laga mat, kolla på halva hancock :)

nu sitter man här o lyssnar på musik, kollar runt på fb och snackar med jim på msn ;P det är som det ska va vid denna tiden ^^


måste dock sova strax! 


hoppa träningsvärken hinner gå över i natt!

skönt att man är ledig på tordag iaf :)

får iaf sova ut då! sen blir det jobb på fredag igen ^^


men men här har ni lite goa låtar från spotify !


Christina Aguilera – The Beautiful People - Burlesque Original Motion Picture Soundtrack

Christina Aguilera – Tough Lover - Burlesque Original Motion Picture Soundtrack

Christina Aguilera – Express - Burlesque Original Motion Picture Soundtrack

Christina Aguilera – Show Me How You Burlesque - Burlesque Original Motion Picture Soundtrack

Swingfly – Rags To Riches



Godnatt !

  

Av kristina grönros roth - 4 januari 2011 17:32

hmm blir att man bara orkar blogga ca 1 gång om dagen när man jobbar   

men hoppas ni överlever iaf   

som vanligt har jag jobbat idag då! 

har varit väldigt kämpigt eftersom jag har träningsvärk  + att jag är as trött efter ännu en natt med dålig sömn och massa mardrömmar!

alltid jobbigast och stiga upp på morgonen det är då man är som tröttast! men dagarna på jobbet går väldigt fort ändå!


idag har de förvisso snöat o blåst kallt som as    men dagen gick någolunda fort ändå! är väl på morgonen innan frukost som tiden går som långsamast (enligt mig iaf)


men men kom nyss hem iaf! sitter här o  e super trött   vill bara gosa ner mig i jims famn just nu! vore helt underbart!!

men jag får hålla mig nån dag till   


ne har inget mer o skriva nu! ha de gött!


jim  

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards