Alla inlägg den 15 januari 2011

Av kristina grönros roth - 15 januari 2011 19:15

som ni kanske har märkt har jag ändrat utseendet i bloggen lite   

är så trött på headern jag hade! har haft den sen juli ? och jag har inga program eller kunskap till att göra en ny haha ...


så får se ut så här så länge!

kanske ska börja blogga på blogg.se ist   

men vi får se   


o snart är jim här   

mys...  


min tatto

  

Av kristina grönros roth - 15 januari 2011 18:09

jag har inte gjort så värst mkt idag! har varit seg o så, har legat i sängen och kollat film fram till lunchen som va vid kl 3   

efter det städade jag rummet o så   


nu har man fixat i ordning sig lite    för jim kommer snart hit    mys!

hmm ja mer än så finns det inte att skriva   


ha de gött!


min bordslampa som gör att mitt hår ser gult ut   

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards